• Wel, op het nieuwste album van De Kreuners zingt Walter in één van de songs : "Ik pleeg zelfmoord" en dat op een vrolijk toontje. Het nummer noemt trouwens 'Zelfmoord'.
    Veel nabestaanden van mensen die zelfmoord pleegden vinden dit ongepast.

    Wat vinden jullie? Ongepast, of een onbelangrijk kleinigheidje?

    Ik vind het, eh.. apart.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    L0VEDRUNK schreef:
    Ik vind het, eh.. apart.

    Agree..


    I solemny swear i am up to no good

    tjah.....


    Some angels have no wings.

    Ongepast..


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Voiceless schreef:
    Ongepast..


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ligt eraan hoe hij het brengt, ik moet t horen :x

    Weet je, de Kreuners zijn best grappig ;3 Daarbij vind ik het niet ongepast, want Relient K heeft een liedje dat 'Faking My Own Suicide' noemt en Bring Me The Horizon 'Suicide Season'.
    No big deal.

    Niks mis mee.


    I live for the applause, you will die for it.

    De Kreuners? Dat vind ik wel sneu van zo'n Vlaamse topband.


    Let the Night embrace you

    And excuse me, maar dit klinkt nu toch ook niet echt down, isn't it?

    Als iedereen van zoiets al meteen op zijn paard zit, dan gaat het toch erg achteruit met de wereld. Wat zeggen ze dan van de Heideroosjes en hun liedje 'ik ben niet bang', dat gaat over zelfmoordterroristen? Mensen moeten niet direct alles persoonlijk gaan nemen.

    (vind ik)


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Tja, het is apart, maar ik ken ht liedje ook nie, dus zal verder mn kop maar weer houden (A)


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    apart


    I don't bite, most of the time <3

    @ Iedereen met andere voorbeelden:
    Waarschijnlijk zijn dat allemaal jongerenbands met niets anders in dat genre.
    De Kreuners is een band voor oudere mensen waar zowat heel Vlaanderen door in de ban was. Hun muziek was altijd leuk en gepast, maar een zelfmoordliedje past totaal niet bij hun en al totaal niet bij de doelgroep van hun muziek. Maar ja, misschien moet ik het eens luisteren.


    Let the Night embrace you

    Mij boeit het niet :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.