• Die andere is té oud D:
    Naam: Sem Kaplan.
    Verjaardag: 07-12-'95.
    Leeftijd: 14.

    Stories: Allemaal horror.

    Bloody Birthday
    De stad word aangevallen door monsters. Een groep die aanwezig was op een verjaardagsfeest vluchten samen. Wat ze niet weten is dat die monsters nog maar babies zijn...


    Final Destination | Deadly boat.
    Jack voorspelt dat de boot gaat zinken. Net op tijd weet hij zijn vrienden en zichzelf van de boot af te krijgen en de Dood te slim af te zijn. Maar wat als de Dood een nieuw Plan heeft?.


    Between Shadows.
    Een zonsverduistering zorgt ervoor dat het weken lang donker is in Manhattan. Niks aan te doen, toch? De mensen gaan verder met hun leven. Totdat er een vloek uitbreekt. Een mysterieuze schaduw geeft de mensen een tik van de molen. Ze draaien door en moorden hun eigen ras uit. De 2 broers Flynn en Travis zijn niet van plan om te vluchten, maar om het probleem aan te pakken.


    Stories op inactief:
    Uncharted: Among Thieves.
    Ze zeggen dat de Steen van Shambhala veel krachten bemacht waardoor je de machtigste persoon word. Nathan Drake word gevraagt door Harry Flynn en Chloe Frazier deze steen in handen te krijgen. Wat Nate niet weet is dat Harry voor Zoran Lazarevic werkt. Een gestoorde vent die de macht wil. Ze zullen raadsels moeten oplossen, gevechten en relaties moeten doorstaan.

    I did not tell half of what I saw. For I knew I would not be believed.
    -Marco Polo, on his deathbed 1324.


    Tales of the Bermuda Triangle.
    Een groep jongeren gaan met het vliegtuig op vakantie. Opweg naar Hawaï blijkt alles perfect te gaan. Maar door de storm vliegen ze perongelijk over de Bermuda Driehoek en stort het vliegtuig neer. De passagiers van het vliegtuig komen te weten wat met de vermistte mensen is gebeurd door het mysterie van de Bermuda Driehoek.



    Give me names, I'll give you blood.
    Ezio is een huurmoordenaar die voor Altaïr werkt. Op een dag krijgt hij de opdracht om de president te vermoorden. Ondertussen krijgt hij ook nog eens te maken met een andere schurk en zijn vrienden. Gaat dit allemaal wel lukken?


    SA'S:
    Klik.
    Venom, Virus & Fall of Green Goblin.

    Ideeën:
    En dwaalt een virus door de stad. Door dit virus probeert je geraamte te ontsnappen. Een groep probeert de stad te verlaten en te ontsnappen aan dit vreselijke virus.


    I live for the applause, you will die for it.

    Jij bent gewoon een en al horror.
    *doet eng*


    Life is hard and then we die

    Semmy, mijn eng meisje ;D


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    @Annick.
    *evil laugh*
    @Anoukje.
    *hugg'lt*


    I live for the applause, you will die for it.

    ^^ horror = cool, ik ga ooit wel ff een verhaal van je lezen.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Ik weet :'D
    Merci.


    I live for the applause, you will die for it.

    Jou verhalen zijn super goed, me like Horror (6)


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Thank you C:


    I live for the applause, you will die for it.