• Wees erbij want op = op!


    Ik ga samen met iemand van Quizlet een nieuwe quiz starten! Hopelijk zouden jullie een leuk rolletje in de quiz willen!. Het gaat over een meisje, haar hele leven bestaat uit leugens. Tom is de grote player,Gustav is de verlegen jongen,Bill is het stille persoontje, en Georg is alles in de groep! Ideetjes en tips zijn welkom!
    - Jaloers vriendinnetje hoofdpersoon
    - Georg's stiefzusje
    - Tom&Bill beste vriendin
    - Meisje wat alles denkt te zijn.
    - Gustav's stiefzusje
    - Vriendin paardrijden.
    - Beste vriendin hoofdpersoon
    - Zusje hoofdpersoon

    Kennismaking hoofdpersoon
    Xavina
    18jaar
    Helemaal gek van Tokiohotel
    Houdt van gitaar spelen en skate graag
    Houdt ook erg van shoppen, soms een hekel aan haar zusje, veder is ze verlegen en erg stil! Maar soms is ze ook een enorme bitch!http://www.quizlet.nl/images/2009/03/oflvaixibyzddqqw.jpg


    Wat ik wil weten
    - Welke rol
    - Wil je me helpen/ideetjes geven
    - Leeftijd
    - Fototje.
    - Wat info
    - Like's & Dislikes.
    - Karakter
    Wie weet krijg jij een rol in me nieuwe quiz


    Ik ben wie ik ben, accepteer het maar !

    Wat ik wil weten

    - Welke rol
    DE BESTE VRIENDIN VAN TOM EN BILL! <3

    - Wil je me helpen/ideetjes geven
    Als je ze nodig hebt, altijd! ^^
    - Leeftijd
    18
    - Fototje.
    http://www.quizlet.nl/images/2008/52/nufhwmduxfpmjht.jpg

    - Wat info

    - Like's & Dislikes.
    Like's ;
    - Bill en Tom natuurlijk ^^
    - Georg & Gustav ook wel.
    - Mijn vriendinnen en vriendinnen ^^.
    - Uitslapen!
    - Weekend/Vakantie
    - Warme landen.
    - Pizza <3
    - Rondhangen.

    Dislikes.
    - SCHOOL.
    - Huiswerk.
    - Leraren, leraressen.
    - Vroeg opstaan.
    - Gezeik.
    - Regen, wind &zeu.
    - Arrogante bitchess.
    - Mensen die geweun dom doen zonder reden. ^^

    - Karakter
    Ze is aardig, tegen iedereen.
    Maar je moet niet aan haar of haar vrienden komen, 'cause from sweet to bitch in only two seconds!
    Ze háát liegen, en mensen die dat doen.
    DatDus. (A)

    OpHoopVanZegenDatJeHierWatAanHebt!:Y)

    xx.<3


    Save me with your love tonight.

    Welke rol: Beste vriendin Bill en Tom

    - Wil je me helpen/ideetjes geven Ja

    - Leeftijd 19

    - Fototje.http://img224.imageshack.us/img224/4826/kaley24bq8xr.jpg

    - Wat info

    Ze kan soms erg brutaal zijn.Heeft schijt aan wat mensen over haar denken.Houd van uitgaan en shoppen en naar het strand gaan als het lekker weer is.Houd niet van school en regen.

    - Like's & Dislikes. school regen huppelkutjes

    - Karakter. brutaal koppig eigenwijs lief


    Bill Kaulitz is geil ^^.

    Tom & bills beste vriendin =D
    nja ben niet goed in verzinnen eerlijk gezeg =x
    14 jaar, foto's in mn fotoboek, kies maar uit wantk zit op mn PS3 en kan niets kopieren ö
    ik woon in zuid holland, heb een vriend die in noord brabant woont en blablaat!
    Likes; vrienden, gek doen, lol trappen, mensen gek maken en nog veel meer
    dislikes; ruzie, zinloos geweld, hokjes stoppen
    karakter; vaak té lief, wilt mensen niet kwetsen, is er voor dr vrienden.


    I don't need words to feel those lips.

    - Welke rol beste vriendin hoofdpersoon

    - Wil je me helpen/ideetjes geven ja

    - Leeftijd 15 maar je mag iets anders kiezen

    - Fototje.http://images.starpulse.com/Photos/Previews/One-Tree-Hill-tv-51.jpg

    - Wat info
    eej
    ik ben de beste vriendin van xavina.zij is mijn bff

    - Like's & Dislikes.
    like's vriendinnen
    dislikes school

    - Karakter
    lief,koppig


    Nothing can stop me, I'm stronger than ever

    Ik ga voor het stiefzussie van Geo. Even kijken, ze heet Annick en ze is 19 jaar. Foto's doe ik niet aan. Ze is blond, grijze ogen, lui, vaak met vrienden te vinden, en superverliefd op haar vriendje (verzin zelf maar een naam). Ze houd van rondhangen, discuseren/debateren, haar vriendje, geschiedenis (het vak), lezen. Ze houd niet van sporten en mensen die zich ongelovelijk aanstellen. Het is een relaxt meisje, ze probeert altijd logisch na te denken om tot een oplossing te komen. Ze is behulpzaam, meestal vrolijk en houd ervan om zich onder de mensen te begeven. Ze is een erg sociaal persoon, maar is minder op het gebied van mensen gelijk geven. Ze probeert altijd gelijk te krijgen, en als haar dat niet lukt, of ze komt erachter dat ze geen gelijk heeft, baalt ze daar enorm van.


    Life is hard and then we die

    Tom en Bills beste vriendin:

    - Wil je me helpen/ideetjes geven: Ik weet niet echt precies wat je van plan bent dus advies ofzo kan ik niet echt geven, maar op zich lijkt het mij een super idee!

    - Leeftijd: 18

    - Fototje: http://1.bp.blogspot.com/_dRRTz1ErBww/SVoxRaoTMbI/AAAAAAAABjg/_gZz6uxMFIo/s400/kristen-stewart_l.jpg

    - Wat info:
    Hé!~Ik ben Michelle en ben bevriend met Tom en Bill Kaulitz. Het zijn twee fantastische jongens! (Al zeg ik het zelf) Ik kan het super goed met hun vinden, eigenlijk ook wel met heel Tokio Hotel masr Tom en Bill zijn m'n matties. Ehmmmm... Ik hou van shoppen, feesten, alcohol en dansen. Oja! Verder houd ik ook nog zuper veel van paarden en paardrijden. Maar ik ga weer! Byez<3

    - Like's & Dislikes: Likes: Jongens, Paardrijden, Alcohol, Feesten, Shoppen en Dansen. Dislikes: Spinazie, chocolade, mac donalds, arrogante mensen.

    - Karakter; Lief, aardig, Bitchy, vrolijk, hyperactief, behulpzaam, betrouwbaar.


    Of stiefzusje van Gustav, want ik zie dat er al zoveel voor de beste vriendin van Tom en Bill zijn :P Maar toch hoop ik dat ik die rol krijg (Van de beste vriendin van Tom en Bill xD) Tenzij je deze rol beter bij mij vindt passen.

    - Wil je me helpen/ideetjes geven: Nou hetzelfde lange verhaal als bij die ander xD.

    - Leeftijd: 19

    - Fototje: http://1.bp.blogspot.com/_dRRTz1ErBww/SVoxRaoTMbI/AAAAAAAABjg/_gZz6uxMFIo/s400/kristen-stewart_l.jpg

    - Wat info:
    Hallooooo! Ik ben Michelle en ben een meisje van 19 jaar. Ehhmmmm... Ik heb een stiefbroer genaamd Gustav Schäfer, ik kan het op zich goed met hem vinden. Verder houd ik van Dansen, zingen, paardrijden, schrijven, lezen en dingen met vrienden doen. Ik bespeel ook nog een instrument namelijk Piano. Ik schrijf ook m'n eigen liedjes met m'n piano. Ik ga ook graag shoppen. En dan koop vooral het liefst schoenen ^^. Maar ik moet er nu echt vandoor! ByeBye!<3

    - Like's & Dislikes.: Likes: Chocolade, Paardrijden, Piano spelen, Zingen, Dansen, Lezen en dingen doen met vrienden. Dislikes: Spinazie, Arrogante mensen, TH haters.

    - Karakter: Lief, behulpzaam, Komt voor zichzelf op, betrouwbaar, hyperactief.