• De mensen uit mijn klas. Fuck ze allemaal, ik zweer het.
    Ze komen alleen naar me toe, als ze me nodig hebben. Als je iemand nodig hebben om hun te vermaken, als hun bf niet online is. Als ze vragen hebben. Ja, fuck you dan. Ik heb geen aan / uit knop. Het is verdomme altijd hetzelfde.
    Meisje uit mijn klas. Super aardig. Vanavond, kan ik haar wel killen. Ze is opdringerig op msn , en ik ben niet in de mood om té vrolijk te doen. Heb ik haar gezegd. Gaat ze me buzzeren. De hele tijd. Whatthefuckman.

    Arg.. ik heb gewoon het gevoel dat ze me allemaal gebruiken. Echt waar, fuck ze dan ook.
    Sorry voor dit topic. Ik moest het kwijt. Sorry voor de onlogia, de structuur die er duidelijk niet inzit >< Maar ik heb het gehad, en dit moest gewoon even >.>

    try to make me happy?

    IKHOUVANJOUUUUUU, trek je niets aan van hun lieverd. Ze zijn het allemaal niet waard. ('l)


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    RepentRepent schreef:
    IKHOUVANJOUUUUUU, trek je niets aan van hun lieverd. Ze zijn het allemaal niet waard. ('l)

    Omg, Sharona.
    -ja, kom ik weer met mijn over-emotionele reacties-
    Die drie zinnen betekenen echt zo veel voor me. Damn, ik ik...-zucht-

    UNCOMMON schreef:
    (...)
    Omg, Sharona.
    -ja, kom ik weer met mijn over-emotionele reacties-
    Die drie zinnen betekenen echt zo veel voor me. Damn, ik ik...-zucht-


    Schatjee toch. ('l)


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Kutkinderen ><'
    But, I'll be there for you! <'33


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Denk aan Tom. (cat)
    Jij was toch fan hé?


    Tanya is de beste.

    dat is stupid! ;3
    -die children die jou gebruiken ;3 zeg maar-

    en en en .. ik weet niks om je op te vrolijken,
    sorry mijn naam is knorrie! ;3

    [ bericht aangepast op 16 april 2010 - 23:01 ]

    Haha had ik ook in het begin. Als ze me niet nodig hadden om hun engels hw te maken, wat ze weer eens niet hadden, dan was ik de ‘vieze vuile dikke pot (nee ik ben niet echt lesbi :'D)’. En anders was het: ‘Michelle, zou je me even kunnen helpen met dit alsjeblieft?’ Alsjeblieft men hol, slét.


    neem jij het goede pad maar, ik neem een omweg.