• ... om wat personages voor mij te bedenken.

    Kuroshitsuji,

    Eens een contract met een demoon,
    altijd een contract met een demoon.


    London, negentiende eeuw.
    (-rol 1-) is het kind van de oprichters van een inmiddels grote, beroemde kledingwinkel, die over de hele wereld zaken heeft staan. Als de ouders van (-rol 1-) worden vermoord en (-rol 1-) de kans krijgt wraak te nemen, grijpt hij deze kans met beide handen aan. Hiervoor aanvaard hij de hulp van een demoon. Maar; heul je met een demoon, is de weg naar de hemel voor altijd gesloten...



    Rollen:

    1. Hoofdpersoon. Jongen. Moet tussen de 13 - 16 jaar zijn.

    2. 3x werknemers huis hoofdpersoon Wel een andere 'afdeling' per werknemer natuurlijk. Tussen de 25-30 jaar.

    3. 1x engel. Man of vrouw, maakt niet uit. Uiterlijk tussen de 25-30 jaar. Omdat het een engel is kan hij/zij natuurlijk ouder zijn.


    Nodig

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Goede eigenschappen:
    Slechte eigenschappen:
    Foto:


    Ik neem de beste,
    niet de eerste.


    EDIT: Plaatjes van animémensjes zijn ook toegestaan.

    [ bericht aangepast op 18 april 2010 - 10:43 ]


    TOMADDICT. <3

    Rol:engel
    Naam:Lois Mcgrace
    Leeftijd:15
    Goede eigenschappen:lois is goed te vertrouwen omdat ze nooit iets van iemand door zou vertellen, ze is erg slim en weet daarom altijd wat ze doet. mensen helpen doet ze het allerliefst, ze kan er niet tegen als mensen geen hulp krijgen.
    Slechte eigenschappen:lois is dan misschien wel lief, maar ze is verschrikkelijk bijdehand. maak je een spelfout heeft ze er altijd wel weer commentaar op.
    Foto:lois mcgrace


    Big girls cry when their hearts are breaking

    ik heb zeker een hoofdpersoon nodig mensies. anders kan ik niet eens beginnen.


    TOMADDICT. <3

    Wow, het woord 'heul' heb ik al heel lang niet meer gehoord, behalve ooit van die film over de Tweede Wereldoorlog waar collaborateurs werden opgepakt voor 'heulen met de bezetter.'
    /Nutteloos bericht.


    No growth of the heart is ever a waste

    Zaitsev schreef:
    Wow, het woord 'heul' heb ik al heel lang niet meer gehoord, behalve ooit van die film over de Tweede Wereldoorlog waar collaborateurs werden opgepakt voor 'heulen met de bezetter.'
    /Nutteloos bericht.


    Ik heb ook echt geen flauw idee hoe ik er op ben gekomen.


    TOMADDICT. <3

    mag de hoofdpersoon geen meisje zijn?


    Never regret something that made you Smile

    Ik wil wel hoofdpersoon doen, als je wil?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Rol: Hoofdpersoon.
    Naam: Logan Herris
    Leeftijd: 15
    Goede eigenschappen: Behulpzaam, denkt goed na voordat ie iets doet, komt voor zichzelf op, sociaal, vriendelijk, sportief.
    Slechte eigenschappen: Wil vaak de held zijn, ietwat arrogant, spreekt vaak tegen, raakt snel gehecht aan mensen/dingen.
    Foto: komt!

    [ bericht aangepast op 18 april 2010 - 17:40 ]


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Rol: Engel
    Naam: Gabriella Smith
    Leeftijd: Is al jaren lang 26 jaar
    Goede eigenschappen: Is behuplpzaam, snel en doet altijd het goede, het enige is dat ze het niet graag heeft dat mensen met demonen omgaan, dat maakt haar wel kwaad
    Slechte eigenschappen: zoals ik al zei ^, maar ze kan ook nooit stoppen met praten
    Foto: Ik heb er 2: 1ste en 2de


    Not all those who wander are lost.