• En dat kan aan mij liggen, dat beredeneerde ik zelfs nog door te zeggen; 'wat míj opvalt in verhalen',

    dat er (vooral bij fanfictie) vrijwel altijd (tegenwoordig minder, vroeger enorm veel tot altijd) óf een persoon (de beroemdheid of de ik-persoon [hoofdpersoon]) wordt ontvoerd/vermoord, of er komt er een in het ziekenhuis terecht.. En hiermee wil ik niemand beledigen hoor, als jij dat toevallig in je verhaal hebt want ik bedoel het echt niet aanvallend & ik heb heus niet alle stories doorgespit..

    Maar dan heb ik het idee dat er door dat soort drama meer reacties en co op het verhaal komen, enzo? Maar.. Als lezer, word je daar dan niet gek van.. Elke keer die drama enzo, ook soms om het verhaal te vullen of zo..

    Maar goed.. Wat vinden jullie 'irritant' aan een verhaal, of wat zou jij anders doen?


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Ik vind het irritant als het eentonig wordt: dus alleen maar drama/alleen maar goede dingen invoor komen.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Als ze geen leestekens of hoofdletters gebruiken. Dat vind ik bloedirritant.


    All this dampness is damp.

    Ik lees niet zo veel verhalen, dus ik heb werkelijk waar geen idee =']


    Life is hard and then we die

    Ik mijn verhalen gaan er echt wel meer dan één dood en zeker niet de hoofdpersoon. Komt misschien nog.

    Ehm, ik vind die chice omschrijvingen altijd zo lame. 'Ijzige blauwe ogen' ofzo. Zeg gewoon blauwe ogen D: Moeilijk uit te leggen. Maar iig dat wat 'chic' is geschreven vind ik... neh..


    I live for the applause, you will die for it.

    smilies en geen leestekens in een verhaal

    Joker schreef:
    Ik mijn verhalen gaan er echt wel meer dan één dood en zeker niet de hoofdpersoon. Komt misschien nog.

    Ehm, ik vind die chice omschrijvingen altijd zo lame. 'Ijzige blauwe ogen' ofzo. Zeg gewoon blauwe ogen D: Moeilijk uit te leggen. Maar iig dat wat 'chic' is geschreven vind ik... neh..



    Ja maar jij schrijft voornamelijk horrorverhalen, toch? Of zit ik nu totaal verkeerd?

    Nou, in ieder geval, bedoelde ik eigenlijk dat mensen het 'idee' van het verhaal compleet voorbij zijn gegaan, maar ze willen per sé 100 delen halen, dus gaan ze er maar een zooitje drama ingooien om het vol te krijgen, dat vind ik nogal onnodig ;].


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Vroeger vond ik dat leuk, nu vind ik fanfictie echt niet meer leuk, alles ervan ;x


    -

    ik vind dat er best een beetje drama in mag zitten,
    anders is het zo oppervlakkig ;3
    maar ik vind het irritant, als er bijv. dit gebeurt:
    Arme Bill, hij was net uit het ziekenhuis en toen brak hij alweer zijn tere been. En als klapper op de vuurpijl zag ik hem met een verpleger zoenen, ik was gebroken. Toen zei Bill dat hij van me hield, maar ik zag hem nog steeds flirten.
    Toen Bill eindelijk het ziekenhuis mocht, was ik blij. Maar toen Bill de klapdeuren van het ziekenhuis uitliep, kwam er een fietser aangefietst op volle snelheid. En ja hoor, Bill mocht weer terug naar het ziekenhuis. [ETC.]


    En ik vind het leuk als een verhaal origineel is,
    maar originaliteit is tegenwoordig ver te zoeken (cat)

    [ bericht aangepast op 20 april 2010 - 18:06 ]

    Ik vind twee dingen vervelend.
    1) Idd dat sommige plots van de ene moord naar de andere zwangerschap racen.
    2) Dat elk personage hier Ashley of Faith of Hope ofzo heet.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Geen ABN, geen leestekens, smileys, dat een situatie 80 x herhaald wordt, te kleine delen, en veel meer :3

    Artemis schreef:
    Ik vind twee dingen vervelend.
    1) Idd dat sommige plots van de ene moord naar de andere zwangerschap racen.
    2) Dat elk personage hier Ashley of Faith of Hope ofzo heet.

    dat ook!

    Je hebt wel gelijk, maar als er niet voldoende drama zou zijn zou het ook niet interessant zijn. Maar dan heb je weer mensen die ongelooflijk hard overdrijven, en elke hoofdstuk gebeurt er wel iets dat je in het dagelijkse leven nooit meemaakt. Dus voor mij mag er wel een beetje drama inzitten, maar ook niet te veel. Op tv is er ook drama in de tv-programma's, films, etc.

    Waar ik me aan erger zijn mensen die totààl niet op schrijffouten letten. Als er een paar instaan vind ik dat niet erg, want iedereen maakt wel spelfouten. Maar je hebt mensen die niet eens AN schrijven, en dàt is 'irritant'.
    Ook erger ik me aan verhalen waar de hoofdpersonage een jongen/meisje ziet en dan BOEM PATAT hij/zij is smòòrverliefd, ook al heeft hij/zij die persoon nog nooit gesproken en alleen een glimp van hem opgevangen.


    There has to be good, so that evil can kick its ass

    Asylum schreef:
    (...)

    Ja maar jij schrijft voornamelijk horrorverhalen, toch? Of zit ik nu totaal verkeerd?

    Nou, in ieder geval, bedoelde ik eigenlijk dat mensen het 'idee' van het verhaal compleet voorbij zijn gegaan, maar ze willen per sé 100 delen halen, dus gaan ze er maar een zooitje drama ingooien om het vol te krijgen, dat vind ik nogal onnodig ;].
    Jewel, ik schrijf alleen horrorverhalen.

    Dat deed ik eerst bij mijn actie verhaal. Ugh, laterna had ik het pas door en dacht ik 'wtf'. Weg ermee dus C:


    I live for the applause, you will die for it.

    Het maakt mij niet zoveel uit als het verhaal goed doordacht is. Ik zelf hou wel van drama, zolang er maar een goed verhaallijndinggeval inzit. :Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    Waar ik me aan erger is dat in elk verhaal ze 1 keer met elkaar naar bed gaan en ze gelijk zwanger is. Meestal doet ze een abortus en gelijk de keer erna weer


    Queen of Hell is my name