• Ik had muziek op school. En toen moesten we keyboard spelen, maar om een vast bestaande debiele reden, kan ik niet met links op een keyboard spelen(wel op een piano). Dus ik zo tegen die gast:
    "Ik kan niet met links keyboard spelen, ik heb polio aan mijn linker hand." (voor wie dat niet doorheeft: dat is een uitdrukking)
    En hij zo:
    "Oh, sorry! Dat wist ik niet! Wat erg voor je!"Helemaal in paniek.
    Iedereen gelijk helemaal lachen, en toen was hij dus boos op me. En toen ging ik hem uitlachen. En zit ik mijn strafwerk te maken xD


    Alis volat propriis

    hahahaa :'DD

    wat betekent die uitdrukking?


    Only losers can act the way you do

    Renaissence schreef:
    wat betekent die uitdrukking?

    gewoon. "Ik kan dat niet."


    Alis volat propriis

    x'D Ik maak ook altijd van die opmerkingen en dan denken leraren: 'oh my god!'
    Laatst schreeuwde ik -perongeluk- door de klas: JEZUS, DIE REKENMACHINE HEEFT GEWOON AIDS!
    Ik ben echt een dikke flapuit. :']


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Haha, sommige leraren zijn gewoon dom x']

    Treasures schreef:
    x'D Ik maak ook altijd van die opmerkingen en dan denken leraren: 'oh my god!'
    Laatst schreeuwde ik -perongeluk- door de klas: JEZUS, DIE REKENMACHINE HEEFT GEWOON AIDS!
    Ik ben echt een dikke flapuit. :']

    Wahaha, in onze klas zou dan echt iedereen dubbel lichen van het lachen.


    *~* Proud Luxury *~*

    Treasures schreef:
    x'D Ik maak ook altijd van die opmerkingen en dan denken leraren: 'oh my god!'
    Laatst schreeuwde ik -perongeluk- door de klas: JEZUS, DIE REKENMACHINE HEEFT GEWOON AIDS!
    Ik ben echt een dikke flapuit. :']

    Hihi, een jongen uit mijn klas heeft laatst per ongeluk een rekenmachine tegen een leraar aangegooid! Hij stond met zijn map te zwaaien en daar zat zijn rekenmachine nog in. Zag je opeens die rekenmachine door de lucht vliegen, tegen de rug van de leraar. En zijn naam(van die jongen) stond er echt in koeienletters op!


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

    Haha, ik zou precies hetzelfde hebben gedaan hoor.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    xBadxBitchx schreef:
    (...)
    Hihi, een jongen uit mijn klas heeft laatst per ongeluk een rekenmachine tegen een leraar aangegooid! Hij stond met zijn map te zwaaien en daar zat zijn rekenmachine nog in. Zag je opeens die rekenmachine door de lucht vliegen, tegen de rug van de leraar. En zijn naam(van die jongen) stond er echt in koeienletters op!

    Ik een keer een heel wiskundeboek. En toen viel er ook nog zo'n blaadje uit met een haatstrip over hem O,o


    Alis volat propriis

    ik had laatst straf, en ik had niet eens iets gedaan!
    maar dat bleek het net : ik moest wél m'n huiswerk doen.