• Ik kan het gewoon niet meer aan xl
    myn leven is een grote puinhoop :
    - elke dag ruzie met myn ouders
    - en als ik geen rusie met se heb hebbe se rusie met elkaar
    - elke dag ruzie met myn broer
    - ik heb haast geen vrienden
    - en wie ik dacht dat myn vriend was laat me vallen
    - het enige waarvoor ik eigenlyk nog leef is 1 vriendin en myn computer...
    god de tranen staan me nu in de ogen...
    maar ik ga verder :
    - veel mensen sien me als een huppel alleen omdat ik blond ben en in een kakbuurt woon maar daar kank nix aan doen xl
    - ik word uitgesgolden door mensen voor emo,gothic en al die shit terwijl ik gewoon over straat loop met myn th shirt...TERWIJL SE ME NIE EENS EKNNE
    echt soms denk ik
    waarom leef ik eigenlyk nog.. xl

    het is eigenlyk echt wel kut om te segge maar ik wil al dood sinds myn 8e.. ong.. xl
    best wel erg... misschien maar dat boeit my niet...

    dit is hoe ik ben en dit waren myn gedachten en dit was best kut oke om ff te typpe in ene kort berigt


    We can only learn to love by loving.

    Nicooooll!!
    Je hebt Lauren en Saskia toch?? Of heeft 1 van de twee je laten vallen. Jij mag niet dood willen(huil)
    Dat wilde ik ook, geloof mij. En als je ouders steeds ruzie met elkaar hebben; zet je trots even opzij en ga met ze praten dat je het niet leuk vindt.
    Ik lief jou<33


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Nicooooll!!
    Je hebt Lauren en Saskia toch?? Of heeft 1 van de twee je laten vallen. Jij mag niet dood willen(huil)
    Dat wilde ik ook, geloof mij. En als je ouders steeds ruzie met elkaar hebben; zet je trots even opzij en ga met ze praten dat je het niet leuk vindt.
    Ik lief jou<33


    Ik zie lauren nooit meer en saskia myn enige vriendin en die raak ik over paar weken ook kwyt want sij gaat nr sgool aan andere kant van de stad... ^^ en ik heb so vaak met se gepraat het heeft geen enkel nut.. xl

    lief jou ook <3


    We can only learn to love by loving.

    :| okeyy 1 ding geen zelfmoord plegen okey 2 dingen en niet gaan snijden! want dan word je verslaafd stop je niet meer en dan ben je ook dood!!!!! en dat is niet leuk(huil)

    ik heb van die dagen waar ik depri ben en dat haat ik dus ik snap hoe je je voelt 365 keer zo erg want jij heb het het hele jaar door !!

    ik zal door gaan en wachten tot je op je zel woont want dan bouw je zelf je eige leventje op ik denk alijd dan ga ik in america wonen an de andere kant van de wereld en maak een nieuw leven !!

    ik ken jouw niet maar Tog weet ik dat je een meid bent die aardig en lief is! want dat zijn we eigenlijk allemaal diep van binnen!!

    als je hulp nodig heb kan je altijd een bericht sturen en ik zal je proberen te troosten !!
    ;)

    (doeg)(H)


    My Foughts You Can't Decode

    (...)

    Ik zie lauren nooit meer en saskia myn enige vriendin en die raak ik over paar weken ook kwyt want sij gaat nr sgool aan andere kant van de stad... ^^ en ik heb so vaak met se gepraat het heeft geen enkel nut.. xl

    lief jou ook <3


    Dat suckt, maar geloof mij; je krijgt van zelf vrienden in je klas. Ik was ook als enige vann mijn klas in de 1e, en ik ben nu vrienden met een van de meest huppel-achtige mensen die ik ken. Maar ze accepteert mij en daar gaat eht om.

    Oké, dit klonk dom ><


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    (...)

    Dat suckt, maar geloof mij; je krijgt van zelf vrienden in je klas. Ik was ook als enige vann mijn klas in de 1e, en ik ben nu vrienden met een van de meest huppel-achtige mensen die ik ken. Maar ze accepteert mij en daar gaat eht om.

    Oké, dit klonk dom ><


    myn vriendinnen die ik nu al had waren alleen mr huppels behalve saskia xl en die hebbe me allemaal stuk voor stuk late valle..


    We can only learn to love by loving.

    MEISJE <3

    Ik vind jouw lief.
    Ik vind heel erg voor je (serieus!)

    Jij niet zo mogen denken :(

    (...)

    myn vriendinnen die ik nu al had waren alleen mr huppels behalve saskia xl en die hebbe me allemaal stuk voor stuk late valle..


    Die mensen die jou hebben laten vallen verdienen jou niet. Geloof me. En als Saskia jou wel mag, dan heb je tenminste 1 iemand.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42


    myn vriendinnen die ik nu al had waren alleen mr huppels behalve saskia xl en die hebbe me allemaal stuk voor stuk late valle..


    :O

    Die mensen zijn jouw niet waard.

    Amg ;O
    Das erg ;O
    Maar als je zo weinig vrienden hebt.. Probeer je toch nieuwe te maken?;O [ik heb trouwens bijna precies het zelfde probleem ;O Maar ik zit in therapie, dus (A)]
    En als je er moeite mee hebt, maak je gewoon een paar online vrienden, en ga je een keer meeten ofzo. [ookal is dat wel gevaarlijk (A)]


    all I want for christmas is a girlfriend

    ik begrijp je helemaal..

    dat heb ik dus oook elke dag weer
    ik word ook geslagen..welke 15 jarige word geslagen!:S?
    ik dus!
    een keer had ik een kapotte kin en moest ik nog naar school en blauwe benen en moest nog meedoen met gym en wie gelooft dat ik ben gevallen NOT ME..!

    Amg ;O
    Das erg ;O
    Maar als je zo weinig vrienden hebt.. Probeer je toch nieuwe te maken?;O [ik heb trouwens bijna precies het zelfde probleem ;O Maar ik zit in therapie, dus (A)]
    En als je er moeite mee hebt, maak je gewoon een paar online vrienden, en ga je een keer meeten ofzo. [ookal is dat wel gevaarlijk (A)]


    Kijk, dit is niet mijn topic ofzeu, maar ze heeft online vrienden >< De Engerds, waarover ik nu spreek, maar meeten is onmogelijk voor ons, ik heb het al gebrobeerd >< Maar voor mij en Nicol zou eht wel kunnen, omdat we 20 Km bij elkaar weg wonen ><


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    (...)

    Kijk, dit is niet mijn topic ofzeu, maar ze heeft online vrienden >< De Engerds, waarover ik nu spreek, maar meeten is onmogelijk voor ons, ik heb het al gebrobeerd >< Maar voor mij en Nicol zou eht wel kunnen, omdat we 20 Km bij elkaar weg wonen ><


    ja dat zou wel kunne mr als myn ouders er achter komebenk helemaal dood xl
    se wete nie eens dak met jullie soms praat op msn xl


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    ja dat zou wel kunne mr als myn ouders er achter komebenk helemaal dood xl
    se wete nie eens dak met jullie soms praat op msn xl


    Nee?? Vraag of je met Sas mag shoppen in Enschede, dan kan ik meestal wel komen ><


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    (...)

    Nee?? Vraag of je met Sas mag shoppen in Enschede, dan kan ik meestal wel komen ><


    ^^ dat ik daar gister heen ging was toevall.. xl en myn ma loopt daar dan ook ergens rond *gruwelt *
    eng eng eng :x


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    ^^ dat ik daar gister heen ging was toevall.. xl en myn ma loopt daar dan ook ergens rond *gruwelt *
    eng eng eng :x


    Dan zorgen we dat ze ons nii kan zien ofzo >< Blijvebn we in de London hangen ><


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42