• Ik wist het al maar net kreeg ik nog even de bevestiging.. Mijn zusje is een idioot. Ze willen mij hier thuis echt dood hebben..
    Nou ik zat rustig te drinken en toen middenin mijn slok duikt mijn zusje naast me op en begint keihard in mijn oor te gillen.. Dus ik die schrok stikt half in mijn drinken, waardoor ik er serieus 5 minuten overdeed om te slikken.. Waardoor ik haar ging slaan met chips.. Maar dat maakt niet uit.. Dus toen kwam ik echt even tot de conclusie dat we me hier echt dood willen hebben..

    Maar wordt iemand anders ook soms ook zo gek van familieleden, of heb alleen ik dat?


    The perks of not having a social life starring me and tumblr.

    Hhaaha.
    Nee, ik ben de drukste :Y)

    Ja ik weet precies waar je het over hebt.. ik heb namelijk ook zo'n loser van een zus die dat soort dingen ook bij mij doet..
    Maarja familie kies je (jammer genoeg) niet zelf uit..


    Fat chance.

    Omg 0.o
    Jouw zusje is idd een beetje raar..
    Ik word gek van mijn broertje van 11,
    hij loopt me de hele dag te irriteren,
    en hij zegt dingen die nergens op slaan..
    Bijv:
    'Je stinkt'
    'Je bent lelijk'

    En dan zit echt zo van;
    Omg ? Ik stink niet en ik ben niet lelijk.
    En dan negeer ik hem ;3

    xx


    wth.

    Hahaha.. Grappig hoor.. Mensen behold my little sister:

    Wise zegt: Ja ik weet precies waar je het over hebt.. ik heb namelijk ook zo'n loser van een zus die dat soort dingen ook bij mij doet..
    Maarja familie kies je (jammer genoeg) niet zelf uit..


    The perks of not having a social life starring me and tumblr.

    Maarja je bent ook echt gewoon een loser.. Jij begon btw..


    Fat chance.

    Jep, heb ik ook hoor. ;o

    Mijn broer wordt altijd net iets té actief na school --'


    We'll never be as young as we are tonight

    Wise schreef:
    Maarja je bent ook echt gewoon een loser.. Jij begon btw..

    The little sis? :')


    We'll never be as young as we are tonight

    Ja,van mijn broer. Zeker als die weer iets zit te vertellen dat amper waar is tegen mijn vrienden.

    UNCOMMON schreef:
    Hhaaha.
    Nee, ik ben de drukste :Y)


    Nothing hurts more than being disappointed by the single person you thought would never hurt you.

    Naja, 'familie'? (:
    Ik heb een stiefbroer, die me altijd probeert aan te randen met wat ik ook doe, waar ik ook ben.
    En als we 's weekends drank in huis hebben, probeert die vent me altijd dronken te voeren en me mee te nemen naar zijn kamer --'
    Echt serieuze háát aan hem !


    Scream for mercy!

    Je bent niet de enige die zich ergert aan zun familie. Mijn oma heeft aan mij gevraagt onder een telefoon gesprek of ik met mijn vrijer aan het bellen was. En mijn neef kwam er tijdens het eten na een hele dag met me gepraat te hebben achter dat ik er 14 jaar geleden anders uit zag dan nu. Nee hé hé dat had ik zelf nog niet door. Echt troost je je bent niet de enige.


    When words fail music speaks

    Ik word soms zot van men papa omda die meestal belachelijk doe xD
    En ja ik denk da ik ook thuis dan de drukste ben :X


    Stop wishing, Start doing..

    hahaa x'D
    Uhh ja van me zus of ouders --' Bij me ouders moet ik alles 2x herhalen ._.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Ik ben de drukste thuis. Alleen ik heb wel een hele goede band met mijn zus + ouders.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Wise schreef:
    Ja ik weet precies waar je het over hebt.. ik heb namelijk ook zo'n loser van een zus die dat soort dingen ook bij mij doet..
    Maarja familie kies je (jammer genoeg) niet zelf uit..


    Ik ben het niet eens met "Familie kies je niet"
    Ik woon namelijk in een pleeggezin en ik heb ervoor gekozen daar te blijven wonen, inplaats van bij mijn ouders.

    Verder vind ik het erg lullig voor mensen die zo'n vervelend zusje hebben.


    I'm the Poke-Kami, muwahaha!! XD