• Ik wist het al maar net kreeg ik nog even de bevestiging.. Mijn zusje is een idioot. Ze willen mij hier thuis echt dood hebben..
    Nou ik zat rustig te drinken en toen middenin mijn slok duikt mijn zusje naast me op en begint keihard in mijn oor te gillen.. Dus ik die schrok stikt half in mijn drinken, waardoor ik er serieus 5 minuten overdeed om te slikken.. Waardoor ik haar ging slaan met chips.. Maar dat maakt niet uit.. Dus toen kwam ik echt even tot de conclusie dat we me hier echt dood willen hebben..

    Maar wordt iemand anders ook soms ook zo gek van familieleden, of heb alleen ik dat?


    The perks of not having a social life starring me and tumblr.

    Ik word soms gek van iedereen hier in huis. xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Als ze dat bij flikken, krijgen hun mij gelijk op hun kop. Ze weten dat ze bij mij beter niet met dat soort dingen aan kunnen komen. Anders dan flip ik echt op hun. Ik moest het hun wel een tijdje laten doordringen, maar nu durven ze het echt helemaal niet meer. :Y)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Soms word ik wel knettergek van mijn broertje, maar ook vast andersom. :3


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Wise schreef:
    Ja ik weet precies waar je het over hebt.. ik heb namelijk ook zo'n loser van een zus die dat soort dingen ook bij mij doet..
    Maarja familie kies je (jammer genoeg) niet zelf uit..

    jaa idd helaas kinnen we niet onze familie zelf uitkiezen..


    Pop ate my heart.

    sissle schreef:
    (...)

    Ik ben het niet eens met "Familie kies je niet"
    Ik woon namelijk in een pleeggezin en ik heb ervoor gekozen daar te blijven wonen, inplaats van bij mijn ouders.

    Verder vind ik het erg lullig voor mensen die zo'n vervelend zusje hebben.

    oke maar das dan toch niet je eggte familie, dus ik ben het er wel mee eens ;]


    Pop ate my heart.

    oke jullie gaan redelijk ver ö
    Ik heb vaak dalen met mn zus,
    maar ook wel lol af en toe.

    Probeer haar zo goed met rust te laten, maar niet met chagrijnige blikken ofzo. Maar gewoon normaal tegen haar doen. Ze is wel je zusje. Misschien zit er wel iets dwars bij haar, en reageert zij zich zo af.
    Ik verveel me zo erg op school he, dat ik tijdens het eten gewoon los barst van drukheid. Wat wel is tot erge irritatie bij mijn zus wekt.
    En mijn zus is meestal toch chagrijnig.. ;p
    Maarja, mijn tip is, gewoon zo goed als negeren, en niet té overdreven (ik weet dat je niet overdrijft, maar toch) reageren, want dat wekt ontzettend veel woede/agressie bij het kleine zuske *spreekt uit ervaring*


    succes.
    en oh, ik las dat het zusje hier ook is,
    meis, doe is lief tegen je grote zus. Ik weet zeker dat jullie beiden liever goed met elkaar om kunnen willen gaan dan zo.
    Wacht maar tot dat je zus weg is, dan ga je haar wel missen hoor. (:
    Je zus heeft het beste met je voor, en je kan beter zoveel mogelijk van je zus leren, dan dat je het uit eigen ervaringen moet leren.

    succes both.
    oh, praat er met het hele gezin over. (:


    It's not the same without you.

    Mijn papa niet, die is lief. Mijn stiefmama & stiefzusje wonen van ons vandaan, maar als mijn zusje er is, is ze ook een schatje. (:

    Mijn moeder praat men niet over. :'D


    You move me ......... Kurt

    Mijn broer loopt altijd te roepen: je moet dood, je moet dood, je moet dood..
    Achjah, ik ben het gewend (cat)


    Jaybee dude (: