• mensen,
    zijn er boeken waarvan je tranen in je ogen kreeg of waarom je gehuild hebt van het lachen. VERTEL!
    het mooiste boek dat ik ooit gelezen heb is: De wijde hemel van Alice Sebold echt geweldig als je van jank boeken houd. De engelse titel van dat boek is trouwens: the lovely bones. (ja die is verfilmd)

    [ bericht aangepast op 21 april 2010 - 15:26 ]


    When words fail music speaks

    xfloooor schreef:
    eerwraak - helen vreeswijk

    Helen Vreeswijk is sowieso mijn lievelings schrijfster, al haar boeken zijn adembenemend. <3


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Wir Kinder vom Bahnhof Zoo.
    Nu ja, 'mooi'. Het is eerder aangrijpend :Y)


    You and I are the same. Perfect in our own weird way.

    een muur vol rodekol ;D


    Life is hard, just break it with your head <3

    Ik huil bij bijna ieder boek
    soms laat ik me te veel meeslepen
    bij Harry Potter ebk veel moete wenen


    If I had a wish, I'll give it to you. Use the magic words to make your dreams come true.

    Het mooiste is denk ik Alleen op de wereld, maar die heb ik noit af kunnen lezen want hij was opeens weg x.o
    Mijn favoriete boek is Nathans vlucht.

    Giants schreef:
    Lucas, van Kevin Brooks. Ik moet sowieso snel huilen bij boeken van Kevin Brooks, hij schrijft echt geweldig. Lucas is toch echt het mooiste boek dat ik ooit heb gelezen.


    Dat boek vond ik ook heel mooi! Net als Candy en Alleen, ook van Kevin Brooks.

    ellenlemon schreef:
    Ik huil bij bijna ieder boek
    soms laat ik me te veel meeslepen
    bij Harry Potter ebk veel moete wenen

    ik heb dat ook vaak bij harry potter gehad dat ik moest huilen


    I'm so in love

    feed-Mira Grant. Heb het hele einde gejankt, en daar moet je je best voor doen. (niet gejankt bij enig ander bij enig ander boek, en ik heb the hunger games, alleen op de wereld enzo gelezen)


    Alis volat propriis

    Tot nu toe, even denken. De kleine blonde dood van Boudewijn Büch. Echt heel mooi. Zwart hart van Joe Hill, engelse versie Heart shaped box xD
    Ook een nummer van nirvana. Mijn zoon heeft een seks leven, en ik lees mijn moeder roodkapje voor van Renate Dorrestijn. echt om te gillen. en moet ik door gaan? xD


    Love sheds light one the darkest of times

    ~ Designerjurkje Vs. Spijkerbroek - Lola Douglas
    ~ Gossip & Paparrazzi - Lola Douglas

    die 2e is het vervolg ;)
    x


    Believe.

    Jaspers vlinders & Jongensdromen.
    Echt super mooi !

    Jaspers vlinders: Twee jongens, verliefd op elkaar. ;a
    Jongens dromen: Jongen die in een meisjes lichaam zit, en verliefd wordt.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Harry Potter en de relieken van de dood :Y)


    I didn't hit you, I just high-fived your face. (':

    ik heb al enorm veel boeken gelezen en ik kan echt niet zeggen welke ik de mooiste vond want ik hou van nogal veel en ik moet ook nogal snel huilen, dus ja (A)


    I am in heaven and you are on earth

    The Pricess Diaries, omdat dat het eerste boek was dat ik in het engels las.


    This is me.

    1 Blauwe plekken -Anke de vries
    2 Blauw is bitter - dirk bracké
    3 Voor ik doodga - Jenny downham
    4 Sproetenliefde - maren stoffels
    5 Op blote voeten - Maren stoffels


    You make my life perfect ! <3