• mensen,
    zijn er boeken waarvan je tranen in je ogen kreeg of waarom je gehuild hebt van het lachen. VERTEL!
    het mooiste boek dat ik ooit gelezen heb is: De wijde hemel van Alice Sebold echt geweldig als je van jank boeken houd. De engelse titel van dat boek is trouwens: the lovely bones. (ja die is verfilmd)

    [ bericht aangepast op 21 april 2010 - 15:26 ]


    When words fail music speaks

    Harry Potter series, Twilight series en Het portert van Dorian Grey.

    The lord of the rings (In de ban van de ring) van J.R.R. Tolkien.

    Angelology door Danielle Trussoni. Dat is echt gewoon het beste boek dat ik ooit gelezen heb :') De Nederlandse titel is trouwens Het uur van de engelen ofzo. Omdat het in het Engels is geschreven, vond ik het leuker om in het Engels te lezen, hoewel het wel een moeilijk boek kan zijn voor sommigen :')

    [ bericht aangepast op 27 jan 2011 - 20:21 ]


    To live would be an awfully big adventure

    Da's een goede (:
    Ik heb heel veel mooie boeken gelezen, maar deze zijn toch echt het leukste:
    - Harry Potter
    - Twilight
    - Darkest Powers
    - The Chemical Garden
    En zo kun je nog wel even doorgaan (:

    [ bericht aangepast op 6 sep 2011 - 20:51 ]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    De Harry Potter's.

    De hongerspelen maar opzich zonder al dat geweld vind ik Harry Potter oo wel mooi.


    I will go down with this ship ~ Captain Jack Sparrow

    Harry Potter <3
    En alle boeken van het noorderlicht <3


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Vuur en Regen... GEWELDIGE BOEK, heb hem alleen nog niet uit ben wel al ver hoor in het boek.. haha!!:$

    Halo, door Alexandra Adornetto


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Harry Potter.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Er zijn meerdere boeken die een diepe indruk bij me achtergelaten hebben, maar ik kan me helaas de titel(s) niet meer herinneren.
    Harry Potter deel zeven was zeker wel een van de beste boeken die ik ooit heb gelezen (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Before I die moest ik van huilen, maar het was niet het beste boek.
    Nevelen van Avalon waren ook erg goed, maar niet goed genoeg.
    Ik ga denk ik voor Outlander - Diana Gabaldon. Made me laugh, made me love, made me cry.
    En niet te vergeten, de klassiekers Pride & Prejudice en Jane Eyre.
    Pff, bijna Harry Potter vergeten. Deel 1 was super en deel 7 was gewoon geweldig.

    [ bericht aangepast op 6 sep 2011 - 20:56 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Toen ik klein was heb ik bij het boek black beauty moeten huilen :)
    En toen ik voor de 1e keer de harry potter boeken las heb ik moeten huilen toen dat Sirius en Fred doodgingen.
    Maar het mooiste boek dat ik ooit heb gelezen heb ik nog niet gelezen.
    Ik denk dat ik er een paar die jullie hier zeggen eens ga lezen. Ben benieuwd!

    [ bericht aangepast op 6 sep 2011 - 20:57 ]


    "Nitwit! Blubber! Oddment! Tweak!"

    Defensive schreef:
    Er zijn meerdere boeken die een diepe indruk bij me achtergelaten hebben, maar ik kan me helaas de titel(s) niet meer herinneren.
    Harry Potter deel zeven was zeker wel een van de beste boeken die ik ooit heb gelezen (:


    ~ same here


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    heel veel
    maar
    stad van de ... (het is een serie) daar heb ik gewoon over gedroomd
    gone zo goed boek
    twilight moet ik meer zeggen
    huis van de nacht heb ik van moeten huilen
    hp allles


    Last night i dreamt, that somebody loved my. No hope no harm, just another false alarm