• mensen,
    zijn er boeken waarvan je tranen in je ogen kreeg of waarom je gehuild hebt van het lachen. VERTEL!
    het mooiste boek dat ik ooit gelezen heb is: De wijde hemel van Alice Sebold echt geweldig als je van jank boeken houd. De engelse titel van dat boek is trouwens: the lovely bones. (ja die is verfilmd)

    [ bericht aangepast op 21 april 2010 - 15:26 ]


    When words fail music speaks

    Ik lees geen boeken.

    Ikk vind De goudentulp heel erg mooi boek zo mooi en romantisch en nog meer boeken xD


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Heb je even. Ik ken echt te veel mooie boeken.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Een of ander boek waar een vrouw opzoek gaat naar haar zogenaamde 'overleden' man. Die uiteindelijk niet dood blijkt te zijn. Maar toen moest ik huilen en ik huil niet snel bij boeken of films of zo.


    Never wait for perfection, just make it.

    Dat is echt een heel moeilijke keuze. Maar van jongerenboeken denk ik toch 'zielen' van stephenie meyer. Echt, ik heb dat boek zo vaak herlezen dat ik het bijna uit mijn hoofd ken of zo. (A)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    The Lovely Bones is inderdaad mooi.
    Ik weet 't niet, ik heb te veel boeken gelezen.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik weet het niet, ik heb al te veel boeken gelezen om er zo eentje te kunnen uitpikken die écht super mooi was.


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Harry Potter en De relieken van de dood van J.K. Rowling

    [ bericht aangepast op 25 sep 2010 - 21:26 ]


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    The Perks of Being a Wallflower van Stephen Chbosky x:


    There are several things that I have been doing wrong.

    ik heb geen favo boek xd of heel veel.. als ik me in kan leven is het een top boek =D..

    maar heb er wel bij 1 gejankt maar die las ik s'avonds en dan ben ik al wat moeier en emotioneler =P maar die boek heet dus: Alles is weg.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Voor ik doodga van Jenny Downham.
    Ik heb echt bijna een uur zitten janken toen ik het boek uithad.


    wth.

    Ik denk dat 'Lopen door je leven' toch wel indruk heeft gemaakt.
    'Verdriet met mayonaise' overigens ook, maar dat hebben nog wel meer boeken van Carry slee gedaan


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    The Last Song


    Go on and try to tear me down I will be rising from the ground Like a skyscraper, like a skyscraper

    Ik heb veel gelezen en veel boeken spraken me echt aan, maar dat zijn er teveel en het is te lang geleden om hier neer te zetten.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik kom niet op de titel. :x


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO