• mensen,
    zijn er boeken waarvan je tranen in je ogen kreeg of waarom je gehuild hebt van het lachen. VERTEL!
    het mooiste boek dat ik ooit gelezen heb is: De wijde hemel van Alice Sebold echt geweldig als je van jank boeken houd. De engelse titel van dat boek is trouwens: the lovely bones. (ja die is verfilmd)

    [ bericht aangepast op 21 april 2010 - 15:26 ]


    When words fail music speaks

    The Color Purple - Alice Walker
    Het is niet altijd een mooi boek, maar heeft wel héél véél indruk op me gemaakt. Ik heb hem met opzet in het Engels gelezen, want in het Nederlands gaat er nog wel eens wat van de betekenis verloren.
    Heb hem voor het eerst gelezen voor een Engels boekverslag op de middelbare, later heb ik hem gekocht en heb um nu in m'n boekenkast staan. Heb 't nog wel vaker weer gelezen na de middelbare.
    Een aanrader wat mij betreft!

    [ bericht aangepast op 26 sep 2010 - 19:40 ]


    FML

    Gosh dat heb ik niet, met een bepaald boek. Ik lees zoveel boeken dat ik het niet weet en als ik een boek uit heb dan ben ik daar zwaar aan gehecht maar als ik dan weer een ander boek lees ben ik weer compleet over geslagen naar dat boek.


    Nothing matters anymore, that's the secret to New York.

    hmmm ik heb veel boeken gelezen!! En ik weet niet echt welke de mooiste was...


    “In order to succeed, your desire for success should be greater than your fear of failure.” – Bill Cosby

    Ik blijf toch echt bij; er komt een vrouw bij de dokter.


    Everything is worse without music.

    Ik huil nooit bij boeken, alleen bij films. En ik lees ook geen verfilmde boeken, alleen Harry Potter heb ik gelezen en dan half en half de Twilight Saga, maar die vond ik slecht. :Y)


    All was well.

    De Hongerspelen en Vlammen for sure. Nu Spotgaai nog :9~


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Achtste groepers huilen niet, dat is het enige boek wat ik gelezen heb waarbij ik moest huilen (: Maarja ik lees dan ook nooit x'D


    -

    Haar naam was Sarah
    die was zó mooi!:Y)


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    De kus van de Vampier - Ellen Schreiber


    Let the Night embrace you

    hongerspelen

    toen moest ik echt bijna huile


    "Ignite, my love. Ignite."

    spijt -carry slee


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Haar naam was Sarah vond ik een heel mooi boek.
    En ver van huis, van Ishmeal Beah.


    Your make-up is terrible

    Dit klinkt heel stom maar harry potter deel 7!


    Bowties are cool

    1000 schitterende zonnen, van Khaled Hosseini, de vliegeraar van hem is ook super mooi! echte bestsellers, en duidelijk waarom, wauw!

    [ bericht aangepast op 31 okt 2010 - 17:18 ]

    Assassin schreef:
    Haar naam was Sarah vond ik een heel mooi boek.
    En ver van huis, van Ishmeal Beah.

    haar naam was sarah vond k ook heel mooi!