• Ik ben dus mega veel verdikt, en ik ben niet goed in sport. Dus zit ik echt met een probleem, zou het wintervet kunnen zijn? Of écht vet?


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)


    Afvallen kan altijd, alleen je vetcellen blijven gewoon.

    jap aankomen gaat makkelijker dan er af enzo. maar jah, om te zeggen ik kan het niet begin je al fout klaar! Doen is het werk en geen gemaar maar doen, en helelaas wordt het leven verlekkert.


    Some angels have no wings.

    Hiphopqueen schreef:
    (...)
    jap aankomen gaat makkelijker dan er af enzo. maar jah, om te zeggen ik kan het niet begin je al fout klaar! Doen is het werk en geen gemaar maar doen, en helelaas wordt het leven verlekkert.


    Ja dat is zo. Mensen willen wel, maar doen niet. Dat is het probleem tegenwoordig. Of ze gaan voor hun afvallen heel veel eten waardoor ze aankomen, of na het afvallen weer terug in hun oude patroon, dat is pas slecht.
    Helaas doe ik dat ook, ik moet weer beter uitkijken. (huil)


    Your make-up is terrible

    Stress, mijn perfecte dieet. :'D
    Nee, wat hun zeggen, goed sporten, goed eten, gezonde tussendoortjes enz.


    neem jij het goede pad maar, ik neem een omweg.

    TeddyMurder schreef:
    Er bestaat niet iets als wintervet, vet is vet. En na je 18de verdwijnt het nooit meer, het kan alleen krimpen. (behalve als je in een levensbedreigende situatie met hongersnood zit dan, maar daar rekenen we niet op)
    Dus begin met te kijken naar wat je eet en beweegt op een dag, kijk wat je achterwegen kan laten en wat je wel moet hebben. Vooral in dingen als frisdrank.

    Jij maakt me bang, serieus.


    Some people make the world special just by being in it

    Discipline, discipline en nog een discipline :Y)
    Bouw een goede conditie op, door steeds wat meer te bewegen ;]


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    CACHAREL schreef:
    Ga hardlopen, en laat die tussendoortjes achterwegen?

    idd, ik ben ook gaan hardlopen! Het is echt goed voor je (:


    You are beautiful, you are love.

    Vanishing schreef:
    (...)
    Hardlopen, kan ik niet. Ik heb totaal geen conditie.

    Ik heb ook geen conditie, maar door te hardlopen bouw je die juist op en uiteindelijk raak je helemaal niet zo snel vermoeid meer en weg met het vet! (krul)


    You are beautiful, you are love.

    Ja jongens, het is wel allemaal mooi gezegd hoor 'ga sporten.' Maar als je al jaren niet gesport hebt, is het niet even 1, 2, 3 hupakee.


    Life is hard and then we die

    Heel veel water. Water geeft je een vol gevoel ;)


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Vanishing schreef:
    (...)
    Hardlopen, kan ik niet. Ik heb totaal geen conditie.

    Ga iets anders doen,er zou cast wel 1 sport zijn die je kan en leuk vind.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ga dan fitnessen met je ik kan niet hard lopen dan fitnes is leuk^^ :D moet je wel samen sportmaatje hebben


    Some angels have no wings.

    Vanishing schreef:
    (...)
    Hardlopen, kan ik niet. Ik heb totaal geen conditie.

    Ik ook niet, ik had vorig jaar pfeiffer, maar moet ik eigenlijk wel weer krijgen. Bouw anders langzaam op.

    TeddyMurder schreef:
    Er bestaat niet iets als wintervet, vet is vet. En na je 18de verdwijnt het nooit meer, het kan alleen krimpen. (behalve als je in een levensbedreigende situatie met hongersnood zit dan, maar daar rekenen we niet op)
    Dus begin met te kijken naar wat je eet en beweegt op een dag, kijk wat je achterwegen kan laten en wat je wel moet hebben. Vooral in dingen als frisdrank.

    Dat vet na je 18e nooit meer weggaat is echt bullshit?


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik ook D: maar dat is omdat ik twee weken geen Zumba meer gedaan heb en als je dan iets te veel eet... maar goed, nu ben ikt erug bezig en ik hoop op een normaal gewicht te komen :3

    Outlaw schreef:
    (...)
    Dat vet na je 18e nooit meer weggaat is echt bullshit?


    vetCELLEN. Die blijf je altijd behouden. Ze kunnen krimpen en opzetten, maar gaan heel moeilijk weg.


    Your make-up is terrible