• Arghh!!

    Ben ik al een tijdje met een nieuwe tekening op photoshop bezig, wil ik hem opslaan, zegt ie dat dat niet kan omdat ik te weinig RAM geheugen heb. Hier kan ik ZO niet tegen! Dit is al de tweede keer. Dat betekent dat ik het dus niet kan opslaan, ik kan de optie wel veranderen naar meer RAM geheugen, maar die veranderingen past ie pas toe als ik photoshop eerst opnieuw heb opgestart. Maar omdat ik met een tekening bezig was, ben ik die dus kwijt )':

    Het ging net zo goed, haren en al in schaduw en lichtvallen. Serieus, dit ging een van mijn betere werken worden, en nu moet ik dus opnieuw beginnen ): Stomme photoshop.


    Sorry, ik moest het even kwijt.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Awh, nee dat is echt knudde. D:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Regelmatig opslaan voorkomt dit soort dingen.

    Melonpan schreef:
    Regelmatig opslaan voorkomt dit soort dingen.


    Ze had te weinig RAM om op te slaan. [;


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Melonpan schreef:
    Regelmatig opslaan voorkomt dit soort dingen.

    Ik ben nu sowieso van plan om dat vaker te gaan doen, maar helpt dat echt?


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Arthur schreef:
    (...)
    Ik ben nu sowieso van plan om dat vaker te gaan doen, maar helpt dat echt?

    Natuurlijk. Dan heb je altijd een oudere versie voor het geval dat er iets mis gaat met de huidige versie. Moet ik ook vaker doen (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Natuurlijk. Dan heb je altijd een oudere versie voor het geval dat er iets mis gaat met de huidige versie. Moet ik ook vaker doen (cat)

    Ja, dat snap ik ook wel, maar ik bedoel of dat dan scheelt met RAM geheugen ofzoiets?


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Dat zuigt dude. Draai je naast Photoshop ook andere programma's? Anders moet je die afsluiten. Hoeveel RAM hebbie? Ik heb 4 GB en dat gaat prima. Kan Photoshop, Flash en Illustrator naast mekaar draaien zonder dat de boel vastloopt.


    No growth of the heart is ever a waste

    Arthur schreef:
    (...)
    Ja, dat snap ik ook wel, maar ik bedoel of dat dan scheelt met RAM geheugen ofzoiets?

    Nee.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Uchiha schreef:
    Dat zuigt dude. Draai je naast Photoshop ook andere programma's? Anders moet je die afsluiten. Hoeveel RAM hebbie? Ik heb 4 GB en dat gaat prima. Kan Photoshop, Flash en Illustrator naast mekaar draaien zonder dat de boel vastloopt.

    Ligt er ook aan welke processor je hebt. Een i7 kan meer aan dan een i3.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wat lullig. Kun je geen printscreen maken? :Y)


    You are beautiful, you are love.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Ligt er ook aan welke processor je hebt. Een i7 kan meer aan dan een i3.

    Ja, en dat.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ehh ik kan er ook nooit tegen als iets niet lukt -.-'
    Soms heb ik dat ook wel eens met dat programma


    I Love You