• Ja ik heb net Aflevering 12 & 13 gekeken op internet. Maar ik snap het verhaal eigenlijk niet echt meer. Dus, wie kan het voor me uitleggen? ;']

    [ bericht aangepast op 21 april 2010 - 19:40 ]


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Ik ook niet meer, ik heb een paar afleverings gemist :[


    You can run but not hide

    niemand ? ;[


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Nee, ik zit zover nog niet (: Volg ze niet via televisie en zit een beetje achter met deze op mijn pc :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    waar kijk je die op je pc - ik heb ook een paar afleveringen gemist en daardoor snap ik het dus ook niet meer s:


    There's nothing like us.

    Ik wil het verhaal gewoon weten, want ik snap dat gedoe met Katherine niet meer. Er was een topic over maar kan het niet meer vinden.
    http://www.tv-dome.net/category/the-vampire-diaries/


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Ik heb 12 gemist, dus ik zou het niet weten. (cat)


    And now we're counting down to Phase Zero.

    http://www.ch131.com/

    Misschien kom je er ook achter op TheVampireDiaries.nl + Forum. ;]


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Katharine zit opgesloten onder die tempel of wat het ook is, dat ding in het bos, maar Bonnie (ofja, zo'n voorouder) heeft het kristal vernietigd, waarmee ze naar binnen konden gaan, omdat daar 26 andere vampiers zitten en nu is Damon een nieuwe manier aan het vinden hiervoor, daar ben ik nu.

    Solemn schreef:
    Katharine zit opgesloten onder die tempel of wat het ook is, dat ding in het bos, maar Bonnie (ofja, zo'n voorouder) heeft het kristal vernietigd, waarmee ze naar binnen konden gaan, omdat daar 26 andere vampiers zitten en nu is Damon een nieuwe manier aan het vinden hiervoor, daar ben ik nu.

    thanx ! (flower)


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    tja....hoe zal ik het uitleggen...ik heb wel vampire diaries op de duitse zenders gekeken, en daar is seizoen 1 al afgelopen, dus kan zijn dat ik een aantal dingen al verklap...

    maar goed...dat gedoe met katherine...katherine was een meisje waar zowel stephen als damon op verliefd waren...en die een spelletje speelde met beide waarbij de haar vampierkrachten misbruikte...ze liet ze allebei met haar "charmes" beloven dat ze het (de relatie) geheim zouden houden voor elkaar...in een kerk is katherine dan met bijna 30 (geloof ik) andere vampiers "omgekomen"...nou zitten die gevangen in het bos onder de grond, vlakbij het kerkhof...die gele kristal van de heks, de voorouder van *ben even naam kwijt* die heks-vriendin van elena, kan ervoor zorgen dat katherine bevrijd kan worden en tot leven verwekt kan worden...

    zijn er nog meer dingen die je niet snapt?


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    oh, ok....ander persoon heeft het al uitgelegd met de kennis waar net5 nu is xD


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Thanx thanx! maar hun willen dus Katherine tot leven wekken ? o.O ik bdoel, ze leefde in 1800 nog wat ;| Alleen voor de liefde ? .__.

    [ bericht aangepast op 21 april 2010 - 21:11 ]


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Stephen niet echt meer, die heeft nu Elena. Maar Damon geeft wel echt om Katharine en die wil haar terugbrengen, maar dat is dus nog niet gelukt.

    Oke, en dat Anna kind ?


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Ik weet niet precies wat die aan het doen zijn, maar ze is in ieder geval een vampier en ze werkt samen met die barman. Ze willen een dagboek hebben, waar volgens mij iets instaat over die tempel en over Katharine, maar dat weet ik nog niet. Dat komt volgende week. Nog meer?;P