• Ik denk dat jullie het ook wel eens hebben meegemaakt?
    Nou, ik had dus vandaag wiskunde waar ik mijn cijfer terug kreeg en tevens mijn slechtste vak.
    Zoon kind zat helemaal hyper te doen, van jaa ik heb niet goed geleerd. Ik heb hem echt verknalt! Enz.
    Dus ik zeg, rustig. Als er een is die niet goed heeft ben ik het.
    Ik wíst dat ik hem had verknald. En terecht, want ik had een 3,8
    Maar wat had dat meisje. Een 7,2!
    Ik bedoel hallo?
    En dan, een uur later, aardrijkskunde.
    Hetzelfde verhaal, ik een 3,8 (alweer) en zij een 9,5
    En de leraar liet me ook niet naar de wc, en zij mocht wel.
    Ik vind dat niet eerlijk
    En dat kind, haalt letterlijk het bloed onder mijn nagels vandaan.
    Kennen jullie dit. Of heb ik dit weer?
    'xo


    Beautiful people, are people who smile.

    Zo was een ex-vriendin van mij ook. Soms fietst ze nog met me mee op de fiets en dan zit ze me de oren van mijn hoofd te zeuren. 'Ja, ik heb het alleen doorgelzen gister avond', en een week later krijgt ze een 8 terug ofzo.. ¬¬


    it's so empty living behind these castle walls

    een vriendin van mij altijd
    ik ga gebuist zijn ik ga gebuist zijn & dan heeft een 9.5 ofso & ik heb dan zo net 5 of weetikveel wat xo


    There's nothing like us.

    Ik had laatst een 2.6 voor wiskunde:Y)


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Ik kan dat die mensen echt (...............)


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik zeg dat bestwel vaak maar dan heb ik meestal gewoon ook echt een onvoldoende. :Y)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Mijn beste vriendin doet erg kinderachtig in zo'n dingen. Like, we krijgen onze punten terug en ik heb zowiezo minder dan haar (dat is gewoon zo) maar dat is nog niet genoeg. Ze wil gewoon altijd de eerste zijn (van de hele klas dan). En wanneer ze het is, gaat ze de hele tijd: "Hoera! My god, ik ben de eerste! Wist je al dat ik de eerste ben? god, ik wil weten wat mijn ouders gaan zeggen, nu ik dé eerste ben." zeggen.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    die wil je dan echt gewoon slaan hea?


    Alis volat propriis

    HEARTBUCKS schreef:
    een vriendin van mij altijd
    ik ga gebuist zijn ik ga gebuist zijn & dan heeft een 9.5 ofso & ik heb dan zo net 5 of weetikveel wat xo


    Oke, ik ben niet blond, maar nu weet ik niet wat "gebuist" is ;$


    Beautiful people, are people who smile.

    Ja er was zo een meisje in m'n klas en ze had 75.00% op dr rapport en ze begon te huilen ik dacht 'wat is er nou?' daar word ik nou zot van, en ik had 72.2% ik was toch ook niet aan het huilen--' Ze is mijn buurmeisje, ik ben gewoon ergens anders gaan zitten want ze was zo lastig....


    I'm just beautiful me.

    Met buurmeisje bedoel ik in de klas eh =D


    I'm just beautiful me.

    Dit is net het exacte verhaal van een meisje uit mijn klas en ik. Zit ze constant te zeuren dat ze slechte punten heeft en uiteindelijk heeft ze steeds het hoogste.
    En als iemand anders eenmaal meer heeft zegt ze dan: Hu hoe kan dan? - net alsof wij allemaal dom zijn ofzo -
    Ik haat dat kind en dat heeft ze ondertussen geweten D:

    Ik heb zo iemand in mijn klas, en ze denkt dat ze mooi is en zo populair is maar eigelijk is ze zooo lelijk echt ze is echt niet zo mooi dan dat ze denkt en ze heeft amper vrienden..
    Zo'n mensen moeten echt eens een leven zoeken want zo gaan ze er later niet geraken


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Ik ken het.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Zaitsev schreef:
    Ik kon zo iemand tijdens wiskunde wel afschieten.
    'Aah, ik heb een 7.8 gehaald, nu sta ik net geen 8.5 op m'n eindlijst.' Net op dat moment zag ik mijn 3 en ik zei: 'Nou, doe mij die 7.8 maar.'

    Precies.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik heb zegmaar een ex-vriendin waarmee ik soms wel praat, maar ze is afschuwelijk. Zij en haar enige bf, die als een siamese tweeling zijn -ze kunnen niet zonder elkaar, echt irritant-, halen lagere punten dan ik. Gemiddeld. Als ik nou een 9.5 haal voor Geschiedenis en hun een onvoeldoende. Dan ben ik wel bij, alleen schreeuw ik de boel niet bij elkaar. Hun dus wel. Heb ik een keer een 3.8 voor wiskunde en hun twee, veel hoger. Schreeuwen ze het uit, gillen van blijdschap en omhelzen ze elkaar, wel de halve les. Ik ben dan echt van, Oké?. Dat is gewoon zielig, megolisch en harstikke verschut.


    we've only said goodbye with words