• Hallo,

    Ik zit met een dringende vraag: ik heb een klote laptop waar geen Word op staat. Deze wil ik heeeeeel graag downloaden, maar het lukt maar niet. Ik heb al talloze websites geprobeerd, en zit alweer een uur te kutten. Heeft iemand een site waar ik VEILIG Word kan downloaden? Het liefst 2010 of 2013. Ik heb wel Word Starter, maar ik moet verwijzen voor papers en dergelijke, en met die Word Starter kan dat niet.

    Bij voorbaat dank!


    -

    Ik denk niet dat je een goede Word kan downloaden op die manier.
    Niet zonder torrents of Spotnet (kost een beetje geld).

    Je hebt ook online Office.

    Ik zou open office proberen te downloaden. Werkt misschien wat kutter en anders dan word (maar als je iets wil weten en je googlet het dan weet je precies wat je meot doen) maar je loopt geen kans om virussen te downloaden, met gratis word downloaden (wat zo'n 120 euro is normaal) kun je eigenlijk best wel veel virussen binnenslepen...


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik heb het gefixt (had tijdje terug een Office 2013 bestand via school verkregen, maar die werkte niet. Dit heb ik op internet opgezocht, en uiteindelijk opgelost). Hier kan dus een slotje op.


    -

    -> Slotje op aanvraag.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."