• Ik heb een iPod, waar ik helemaal verliefd op ben. Hij heet Harrie. Ik neem hem daarom ook elke dag mee naar school voor het geval ik tussenuren heb enzo. Alleen nou is het een probleem dat iedereen in de tussenuren mijn iPod af wil pakken en muziek wilt gaan luisteren. Dat vind ik opzich niet zo erg, alleen heb ik een muziekstijl die veel mensen uit mijn klas niet echt begrijpen.
    Zo luister ik Tokio Hotel -waar ondertussen bijna iedereen wel van weet- maar nu heb ik dus ook andere muziek er opstaan. Van die schreeuw-muziek zal ik maar zeggen. Zoals As It Was Written -die band is geweldig btw-. Maar ik 'schaam' mezelf zeg maar een beetje voor die muziek, al weet ik niet goed waarom.
    En nu voelt het dus alsof ik niet de muziek kan downloaden die ik eigenlijk wíl downloaden. Hebben jullie dat ook? En hoe kan ik het voorkomen/verhelpen? x

    ps; wat kan ik toch lange verhalen lullen zeg ;o

    [ bericht aangepast op 21 april 2010 - 20:58 ]


    it's so empty living behind these castle walls

    ik had het dus in het begin ook , ik luister namelijk veel naar bring me the horizon , dat is ook wel zo'n schreeuwmuziek en in het begin durfde ik het gewoon nooit opzetten en stuff.
    maar eigenlijk , daarna dacht ik het is toch mijn smaak dus waarom zou ik die muziek er dan niet op zetten x


    There's nothing like us.

    UNCOMMON schreef:
    Je moet gewoon ervoor uitkomen ;3 Als jij die muziek mooi vindt, mag je er naar luisteren. Dat zij dat misschien niet mooi vinden is lekker hun probleem :Y)


    your eyes are like stars in the night.

    Waarom geef je je I-pod af :s Allee ja ik bedoel hij is toch van jou??
    Amai als ze da van mij vroegen ofzo zoude ze er mooi moete afblijve =)


    Stop wishing, Start doing..

    Gewoon luisteren wat je wil luisteren, schijt aan anderen :]


    Alis volat propriis.

    UNCOMMON schreef:
    Je moet gewoon ervoor uitkomen ;3 Als jij die muziek mooi vindt, mag je er naar luisteren. Dat zij dat misschien niet mooi vinden is lekker hun probleem :Y)

    gewoon doen, wat maakt jou muzieksmaak uit voor al die anderen? ik luister ook naar schreeuwmuziek [the blackout, we are the ocean, bring me the horizon, modern day escape etc], en niemand weet dat, omdat ze het niet hoeven te weten. maar als ze steeds jou iPod afpakken en er naar gaan luisteren, komen ze er wel achter. als ze er domme opmerkingen over gaan maken, moet je gewoon sarcastisch reageren en zeggen dat het je niet boeit. ik bedoel dus in het kort: ieder heen z'n eigen smaak!


    Destroy what destroys you.

    Dat heb ik soms ook.
    Dan luister ik bijvoorbeeld van die muziek waarvan ik weet dat ze me zullen 'uitlachen'
    Maar meestal is dat rustige muziek ofzo, haha.(krul)


    Smiling but close to tears.

    Als je je schaamt voor het feit dat je naar goede muziek luistert, ben je het nauwelijks wààrd om naar goede muziek te luisteren. Sorry hoor, maar als je naar dat soort bands luistert, ben je sowiezo al een beetje alternatief; daar moet je TROTS op zijn! Het kan misschien wel even duren voor je je draai erin vindt, maar go for it :')
    Blijven luisteren!

    xoxo


    Hellz Yeah, Bitch.

    Ik snap niet zo heel goed waarom je je ervoor schaamt.. Ik zat al in de 4de van de middelbare voordat er iemand was die mijn muzieksmaak deelde bij mij in de klas.

    Je luisterd toch gewoon naar de muziek die jij leuk vind? En als zei daar problemen mee hebben, dan luisteren ze toch naar hun eigen muziek..

    En als ze je erna vragen, dan zeg je gewoon: ja hier luister ik naar. Ik vind dat mooi. PUNT. En als ze het daar niet mee eens zijn is dat hun probleem. Als ze sneu willen zijn om je daarop te veroordelen, dan zou ik persoonlijk ook echt niet met dat soort mensen om willen gaan.

    Dat doen mensen ook altijd bij mij maar ik zet erop wat ik leuk vind, en dat zijn aardig wat nummers dus als ze mijn muziek niet leuk vinden, dan luisteren ze toch lekker niet? :Y) Je moet er gewoon opzetten wat jij leuk vind en als je niet wil dat andere mensen zien dat je dat 'soort' muziek op je iPod hebt, dan leg je hem toch in je kluis ofzo? Probleem opgelost (flower)


    we are radio hysteria

    Als hun met jou muzieksmaak problemen hebben, is dat hun eigen probleem. En daarbij, als ze jou muziek niet leuk vinden, is je iPod voor jou alleen : D

    Toen ik in het begin op de middelbare school kwam, in de brugklas dus nog, dachten de mensen dat ik van rap hield enzo :'D
    Tot ik toen eens met een TH shirt de klas in kwam
    Iedereen was geschokt enzo haha echt grappig. Maar soms dan zijn er van die mensen waarvan je denkt, die luistert alleen maar naar pop enzo. Zoals R uit mijn klas. En toen zat ik naast hem, en mochten we muziek luisteren, ik zo ‘Kies jij maar.’ Had ie me gewoon fkkng screamo opgezet o.o
    Maarja, mijn punt is, gewoon voor uit komen.

    [ bericht aangepast op 23 april 2010 - 7:53 ]


    neem jij het goede pad maar, ik neem een omweg.

    Gelukkig ben ik waarschijnlijk niet de enige die naar Rock muziek luistert. Mijn beste vriendin luistert dus ook naar 'schreeuw muziek' niet heel erg, maar toch een beetje, maar zij is ook niet de enige en ze denken dat ze fan is van Rick Astley. En ze denken dat ik fan ben van de Jonas Brothers, nou laat ze maar lekker denken, ik heb niet een een ipod of mp3 xD


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Herkenbaar. Daar moet je doorheen groeien. Toen iemand mijn muziek eens leende was ie stomverbaasd dat ik naar Battlelore luisterde. Ik had vroeger ook min of meer schaamte, maar nu maakt het me niks meer uit.


    No growth of the heart is ever a waste

    Coewl mijne heet Chad(nerd)
    Erhm ik leen mijn ipod trouwens nooit uit ben er te zuinig voor.En nee ik zou me er niet voor schamen ik heb schijt aan alle mensen ;3