• Met The Blackout, en ik ben kei bliiij :'D
    Als jullie the blackout niet kennen;
    http://www.youtube.com/watch?v=n1z2pVwY9oU
    Whaha had een oma onderbroek gekocht entoen laten signeren, hoorde je een zo'n gast zo zeggen "oooh nice grannypanty's!" en liet hij die onderbroek gelijk aan de andere bandleden zien :')
    Om dit topic nog een beetje nuttig te maken;
    Met wie staan of willen jullie op de foto?


    I don't need words to feel those lips.

    Oooohh, my god! Ö JALOERS!

    Nou, ik wil dus met The Blackout :'DD en met de leden van Young Guns, A Rocket To The Moon, Only Seven Left, Destine, You Me At Six ...
    Én ik sta met alle leden van You Me At Six en twee leden van Destine op de foto <3


    Destroy what destroys you.

    Ik ben met die van de smaakpolitie op de foto geweest xD Ik vond hem toen niet zo aardig, ik was op een horeca beurs in maastricht mt me klas.. Ik doe een gastvrouwe opleiding, en ik mocht daar hde hele dag rond wandelen gehehe, en toen zag ik hem en ben met hem op de foto geweest, hij was beetje tikeltje arrogant xD


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    HAHA x]
    Met TH wil ik op de foto ;]


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Laurens ~ Robin ~ Hubrecht van Destine en dat zal het wel zijn denk ik :')

    Ik wil met All Time Low, You Me At Six & Forever The Sickest Kids :9~ En met Green Day & 30 Seconds To Mars!

    [ bericht aangepast op 23 april 2010 - 21:34 ]

    Everlife en Gabriella Hindi (of zo).


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik sta met Sharon van X-Factor op de foto haha.
    Ik wil met Lauren Conrad, Whitney Port en All Time Low.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Gianinni van so you think you can dance? Hahaha, via via. Maar ja, hij is niet zo speciaal als toho ofzeu :Y)


    it's so empty living behind these castle walls

    ik wil met Tokio Hotel op de foto x'D

    en ik ben met
    Jochem(Only Seven Left)
    Hinne(Only Seven Left)
    Bram(Only Seven Left)
    Robin L(Destine
    Robin F(Destine)
    Hubrecht(Destine)
    Laurens(Destine)
    Björn(MakeBelieve)
    op de foto geweest x'D


    T O K I O H O T E L < 3

    Ohja de foto's staan er niet bij, wait!
    Sean
    Gavin
    James
    Matthew
    :'D


    I don't need words to feel those lips.

    Met die gitarist van Destine.
    Wilt ; Met Alex en Jack en Rian en Zack van All time low. Maar k ben bang, dat dat niet echt goed zal uitlopen xD


    SLOAN.

    PUKKELxDING schreef:
    Eeeh
    de drummer van MakeBelieve
    en de pianist/keyboardpersoon van OnlySevenLeft :Y)

    Pim en Roderick <3 Sorry, moest ff (A)

    Ik sta meerdere keren met Destine + Banus, MakeBelieve en Only Seven Left op de foto.
    Verder ook nog met Jorgen Raymann, Cinema Bizarre, You Ate My Dog, Mick en Erwin van Chapter January en Leon en Ruben van Make It Count. Wow, dat zijn er best veel eigenlijk =O
    Ik zou heel heel heel graag met Bono en The Edge van U2 op de foto willen, maar dat gaat nooit gebeuren.

    [ bericht aangepast op 28 april 2010 - 11:12 ]


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg