• Ik moet om half 5 weg, omdat ik naar Utrecht ga. Dus ik had gezegd dat ik zelf dan wel iets te eten zou maken. Maar mijn vader is nu al aan het koken, zodat ik gewoon kan eten voordat ik wegga <3

    Hebben jullie ook zulke lieve vaders?


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Uhu. Mijn vader is mijn held, mijn voorbeeld & mijn beste vriend.
    Maar neen serieus, als hij ooit weggaat...zal er van mij ook niets meer overblijven.

    Irgendwann schreef:
    Uhu. Mijn vader is mijn held, mijn voorbeeld & mijn beste vriend.
    Maar neen serieus, als hij ooit weggaat...zal er van mij ook niets meer overblijven.

    Bij mij is het precies het zelfde.


    .

    Irgendwann schreef:
    Uhu. Mijn vader is mijn held, mijn voorbeeld & mijn beste vriend.
    Maar neen serieus, als hij ooit weggaat...zal er van mij ook niets meer overblijven.


    I hope you die :3

    Dat is wel vet lief van hem ja :3

    Ik niet in ieder geval.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Dat is inderdaad erg lief van hem(cat)
    Ik heb zelf helemaal niks met mijn vader, maar dat is een lang verhaal:$
    Maar mijn moeder is een schat, die doet heel veel voor mij & mijn broer, terwijl ze het best moeilijk heeft gehad.


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Mwah, ik ben maar om de twee week bij me vader, dus die spreek ik ook weiniger enzo. (ouders gescheiden) En ik kan beter met mijn moeder opschieten. Met mijn vader heb ik ook altijd echte vette lol wel enzo hoor als ik er ben. Maar het is gewoon anders, :x


    Sometimes it's best not to care.

    helaas heb ik geen vader meer :(

    Maar hij was wel echt vet lief <3
    Ik mis hem ook vet erg =(


    I solemny swear i am up to no good

    Dat is lief <3
    Mijn vader is gewoon, chill :3

    haha, ik heb meer met mijn moeder.
    Echt zij is echt gewoon mijn beste vriendin!! Ik vertel haar alles, en ze is echt heel erg lief voor me <3

    I Love my mum!!


    The grass is not always greener on the other side

    Mijn vader en ik zijn als water en vuur. Mijn moeder is juist mijn beste vriendin, en zonder haar zou ik geen dag overleven.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.