• Iedere keer als een iemand iets doet wat niet mag van onze klas, moeten wij allemaal nablijven.
    Vorige week donderdag, fluitte iemand van onze klas tijdens de les, en we moesten gelijk allemaal nablijven..
    Vandaag heeft iemand uit onze klas de inhoud van een etui van iemand gestolen, en nou mogen we weer gaan nablijven >.<
    Nog wel op een dag dat we vroeg uitzijn =.=

    Ik word hier echt zo pissig van..
    Het zijn altijd een van de marokaanse jongens uit mijn klas die het wel weer gedaan hebben.
    (niet persoonlijk opvatten, ik bedoel het niet discriminerend)
    Ik ben nu echt pissig, want ik zou samen met een vriendin morgen naar de kermis gaan =.=

    [ bericht aangepast op 22 april 2010 - 15:25 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Zo gaat dat bij ons ook altijd. Vet lullig.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    De meeste leraren doen dat, zodat de klas een beetje pissed of op die persoon word, en hem stimuleerd dat ie het niet weer moet doen. Want als hele klas moet nablijven, en ze worden pissig op de persoon die het gedaan heeft, dan gaat die persoon zich klote en eenzaam voelen. ( meestal dan) Zo horen ze te leren, niet iets doms weer te doen in de klas.

    Denk ik x)


    Sometimes it's best not to care.

    Embrace schreef:
    De meeste leraren doen dat, zodat de klas een beetje pissed of op die persoon word, en hem stimuleerd dat ie het niet weer moet doen. Want als hele klas moet nablijven, en ze worden pissig op de persoon die het gedaan heeft, dan gaat die persoon zich klote en eenzaam voelen. ( meestal dan) Zo horen ze te leren, niet iets doms weer te doen in de klas.

    Denk ik x)


    Ja, dat weet ik. Maar ik weet dat die persoon het niet boeit dat heel de klas hem haat(cat)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    arme jij.......


    THAT'S HOW I ROLL

    XLightAngelX schreef:
    (...)

    Ja, dat weet ik. Maar ik weet dat die persoon het niet boeit dat heel de klas hem haat(cat)


    Hmm, tja. Dan word het zwaar irritant ja! :x
    Poor you!


    Sometimes it's best not to care.

    Ik heb medelijden.


    Yongguk & Daehyun <33

    GabriTom schreef:
    Ik heb medelijden.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    kut voor je


    Don't dream your life, but live your dream!

    Ik zou niet gaan. Ben verder heus geen rebelpersoon of zo maar in mijn ogen is dat onrechtvaardig van de leraar naar de onschuldige leerling toe en dan heb ik even schijt aan die leraar.


    No growth of the heart is ever a waste

    Zaitsev schreef:
    Ik zou niet gaan. Ben verder heus geen rebelpersoon of zo maar in mijn ogen is dat onrechtvaardig van de leraar naar de onschuldige leerling toe en dan heb ik even schijt aan die leraar.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Kheb medelijden met je.

    wij hebben dat ook btw.


    life is like a wave. you can't change the way it breaks, but you can change the way you ride it.