• Ik heb een paar rollen nodig voor mijn story .
    Het gaat over een jongen en een meisje . ( Ik en weetikveelwie ) die zijn al jaren lang niet meer geweest naar hun thuis, Woodlands, als ze uiteindelijk terug komen zijn er allemaal nieuwe mensen daar .. ( diegene die ik mijn story willen ) maar sinds die aankomst van die mensen gebeuren er hele rare dingen .
    Het is een beetje gebaseerd op de anime : Fairy Tail .

    Invullen :

    Naam :
    Leeftijd :
    Karakter :
    Foto : (liefst een anime foto )
    Wat ben je : ( je kan kiezen tussen een fairy of een vechter . )


    Friendship is like glass, once it's broken, it's hard to repair.

    (A) ik wil wel xD

    Naam : 'Rain' (ze zal zichself altijd voorstellen als 'Rain' maar dat is niet haar echte naam,die wilt ze niet vertellen om een reden die je zelf mag verzinnen XD)
    Leeftijd : 18
    Karakter : Stil,Betrouwbaar,Gesloten,Rustig,Geduldig,Beschermend,Vriendelijk,Zorgzaam,Soms gevoelig
    Foto : Here
    Wat ben je : Vechter

    [ bericht aangepast op 9 mei 2010 - 3:06 ]


    Without the Darkness,we can be blinded by Light

    naam: unuisi utimu
    Leeftijd : 19
    Karakter : Storm kan niet kiezen tussen haar leven nu en het goede leven. Haar karakter is wisselvallig en Erg overloperig
    Foto : http://2.bp.blogspot.com/_HWU3wX2cDLQ/SF7dfqtHIrI/AAAAAAAACkk/CsYJsrtSBE4/s400/anime_girl_unuisi_utumi.jpg
    Wat ben je : vechter. Maar goede mag ook wel.

    [ bericht aangepast op 22 april 2010 - 16:57 ]

    Naam: Kokone Chiyoe
    Leeftijd: 20
    Karakter: Kan soms heel verlegen uit de hoek komen, ook al wil ze dat niet. Toch kan ze er soms niets aan doen om kattekwaad uit te halen en dan worden hun natuurlijk weer boos op haar. Toch kunnen ze haar nooit te pakken zien te krijgen, want ze houdt ervan om zich te verstoppen. Ze is ook een echte vechter en zal niet stoppen voordat ze haar doel heeft bereikd. Ze houdt er van om mensen voor schut te zetten en dan hard te lachen en als ze niet krijgt wat ze wilt is ze snel aangebrand. Ook is ze erg koppig en nieuwsgierig, waarbij ze vaak in de problemen beland.
    Foto: Kokone Chiyoe
    Wat ben je: Vechter


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Naam :Loïs mcjersey
    Leeftijd :16
    Karakter :Loïs is een slim meisje en laat dat ook altijd merken, mensen irriteren zich vaak aan haar omdat ze erg bijdehand is. Loïs is erg behulpzaam en vriendelijk tegen mensen, mensen die haar niet aanstaan laten haar koud. ze wil nooit bitchy over komen omdat ze daar gewoon niet op zit te wachten, loïs is erg volwassen vergeleken met haar medemens.
    Foto :lois mcjersey of lois mcjersey
    Wat ben je :vechter.

    [ bericht aangepast op 22 april 2010 - 16:38 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Naam :Mary Miley Evans
    Leeftijd :16
    Karakter :Mary heeft een heel hoog moedgehalte. Ze is zorgzaam, vrolijk en mysterieus. Ze is altijd in voor een grap en houdt veel van de natuur. Mary is een sociaal en vrolijk meisje maar ook wel een klein beetje koppig. Ze heeft een positieve kijk op het leven en heeft altijd een voorbedacht plan.
    Foto :Mary Evans
    Wat ben je : Fairy

    als de foto niet goed is moet je het zeggen, ik wist namelijk niet echt wat ik specifiek moest kiezen...

    [ bericht aangepast op 22 april 2010 - 17:07 ]


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Invullen :

    Naam : Alice Wood
    Leeftijd : 16
    Karakter : Super lief en eerlijk, ze is erg behulpzaam en houd van problemen oplossen.
    Foto : klikk
    Wat ben je : fairy


    You are beautiful, you are love.

    Invullen :

    Naam : Sophie Morag
    Leeftijd : 16
    Karakter : Dapper, mysterieus, behulpzaam, staat voor haar vrienden klaar, is goed in dingen oplossen (problemen, mysteries etc), zoekt avontuur, niet verlegen.
    Foto : het goede plaatje!
    Wat ben je : fairy.

    edit: ik heb het plaatje veranderd, ik vond deze beter passen (a)

    [ bericht aangepast op 22 april 2010 - 17:00 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Naam :Moon mizuki
    Leeftijd :15
    Karakter :Lief,duft alles,eigenwijs,en houd veel van de vrienden en jaloers op mensen die iemand hebben
    Foto : http://www.quizlet.nl/foto.php?id=150790 of http://www.quizlet.nl/foto.php?id=150744
    Wat ben je : Kies maar maak niet egt uit


    Never regret something that made you Smile

    Naam: Naomi Anne Broadway.
    Leeftijd: 14, bijna 15.
    Karakter: Naomi heeft op zich een zeer open persoonlijkheid. Het enigste wat ervoor zorgt dat ze voor de meeste mensen haar als een open boek zien, komt doordat ze nooit goed kan verbergen hoe ze haar werkelijk voelt. Verder wordt ze meestal als verlegen en lief beschreven, en ze doet haar best om tegen iedereen zo beleefd mogelijk te zijn. Ze irriteert haar gek aan mensen die geen greintje respect hebben. Haar negatieve kant is dan dat ze de wereld niet altijd door een roze bril kan zien. Nog een slecht kantje, is dat ze haar problemen negeert tot ze geen andere kant meer opkan. Voornamelijk doet ze dat omdat ze niet goed kan omgaan met stress en op bepaalde momenten heeft ze zelfs last van faalangst.
    Foto: Naomi!
    Wat ben je: wie zijn de goede xD? Ander is een vechter wel goed, aangezien niemand die nog heeft.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Naam :Chloe bridges
    Leeftijd :14
    Karakter :aardig,eigenwijs en durft alles
    Foto : (liefst een anime foto )http://s.bebo.com/app-image/7926326868/5411656627/PROFILE/i.quizzaz.com/img/q/u/08/03/27/anime_girl.jpg
    Wat ben je : ( je kan kiezen tussen een fairy of een vechter . ) fairy


    -