• Ik ken dus zo'n veganist, en serieus die mensen zijn de IRRITANTSTE personen op aarde, ik zweer je.
    Bij alles wat je zegt krijg je gelijk dingen als 'kadaver' of een ovulatie van een kip naar je hoofd gesmeten -.-
    dus ik, aardig persoon, nodig als ik iedereen uitnodig haar ook uit, maak zelfs iets helemaal veganistisch voor haar. Weigert dat kind alles omdat
    1 FACKING EI haar eten had aangeraakt.
    Serieus mensen, hou me tegen ik heb namelijk het gevoel dat ik haar ga vermoorden...

    Ten eerste is het niet slim om nu al die mensen over één kam te scheren.
    Maar ik snap dat je gefrustreerd raakt door dit soort dingen. Het is ook wel een beetje overdreven van haar.

    Ik ben zelf vegetariër, en ik moet toegeven dat ik al die overdreven mensen ook een beetje onzin vind. Maar dat is puur mijn eigen mening. En tja, sommige mensen zijn zo. Maar de meeste doen er heel luchtig over hoor.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Silverlance schreef:
    Ten eerste is het niet slim om nu al die mensen over één kam te scheren.
    Maar ik snap dat je gefrustreerd raakt door dit soort dingen. Het is ook wel een beetje overdreven van haar.


    Mee eens + alleen omdat een ei het had aangeraakt? Oh my god, ik zou dan ook echt helemaal gestoord worden als iemand zo deed. Ik snap dat ze veganist is, maar iets subtieler daar tegenover doen mag wel. Althans, hoe ze dit aan mensen brengt. In de mate van haar eetgewoonten heb ik niets in te brengen. Ik vind het ook ondankbaar dat ze dan zo reageert. Sta er boven, jij weet dat ze net even wat overdreef (althans: vinden sowieso jij en ik).

    [ bericht aangepast op 3 okt 2012 - 20:55 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Niet allemaal zijn zo hoor!!
    Die meid overdrijft wel heel erg naar mijn mening.


    -

    Lijkt me frustrerend. :') Maar nu word het toch wel tijd om te kalmeren.


    You are beautiful, you are love.

    Niet alle veganisten zijn zo, maar die meid kan serieus overdrijven hoor!


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Silverlance schreef:
    Ten eerste is het niet slim om nu al die mensen over één kam te scheren.
    Maar ik snap dat je gefrustreerd raakt door dit soort dingen. Het is ook wel een beetje overdreven van haar.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Silverlance schreef:
    Ten eerste is het niet slim om nu al die mensen over één kam te scheren.
    Maar ik snap dat je gefrustreerd raakt door dit soort dingen. Het is ook wel een beetje overdreven van haar.


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Silverlance schreef:
    Ten eerste is het niet slim om nu al die mensen over één kam te scheren.
    Maar ik snap dat je gefrustreerd raakt door dit soort dingen. Het is ook wel een beetje overdreven van haar.


    This+ Lijkt me idd wel irritant..!


    Tijd voor koffie.

    Na'w wat een aanstelster.


    Pretty is just a pretty word.

    CURLYMONSTER schreef:
    Na'w wat een aanstelster.


    Life is full of fake people

    Veganisten eten geen dierlijke dingen etc en eieren zijn dierlijk, dus dat eet ze idd niet. Ik begrijp dat je er gefrustreerd van kan worden, maar daardoor hoef je niet iedereen over één kam te scheren. Ik ben een strenge vegetariër - grens aan veganist - en vermijd daardoor etentjes (:

    Edit: ik had het verkeerd gelezen. Ja, dat is aanstellerij (:

    [ bericht aangepast op 3 okt 2012 - 21:03 ]


    Take risks and conquer your fears.

    CURLYMONSTER schreef:
    Na'w wat een aanstelster.

    jaa, ik heb pittig veel zin omdat kind nu gewoon te laten honger lijden xD

    Silverlance schreef:
    Ten eerste is het niet slim om nu al die mensen over één kam te scheren.
    Maar ik snap dat je gefrustreerd raakt door dit soort dingen. Het is ook wel een beetje overdreven van haar.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Een leven zonder eieren?? Never.


    Maybe it's not my weekend, but it's gonna be my year.