• Howdy,
    wij hadden vorig jaar in Juli een konijntje gekregen. We noemden hem Bill omdat hij ook nog een broertje/zusje had Tom. Ze waren naar de Kaulitz twinz genoemd omdat het uit een nest van 5 kwamen. Dus ze waren nog maar 4 maand oud toen we ze kregen en wisten dus nog niet wat het waren omdat je het slecht kon zien. Nu blijkt het dat Bill een mannetje was en Tom een meisje. Bill heeft een leuk spelletje met Tom gedaan, als sommigen hem snappen:X En nu is ie erg dominant geworden ofzo. Tom krijgt nu waarschijnlijk deze week nog jonkies en Bill is gratis opgehaalt. Ik mis hem wel als Bill van vorig jaar Juli. Hij was zo lief en schattig. Maar nu is hij er niet meer (huil) Bill You're forever in my heart. I'll never forget you. Het was mijn konijntje die nu weg is. -Snik-

    Xx Luna


    I'm your bitch [:

    Ik leef met je mee

    Ik mis hem nu ook(A)

    X.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Danke, ik huil hier haast weer als ik zijn foto zie (huil)


    I'm your bitch [:

    Aawh,Sterkte.

    Maar..mis je nu je konijntje Bill.of de ECHTE Bill?:$

    x (flower)


    Sometimes it's best not to care.

    Ik alle 2xD


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Arme jij!
    sterkte..


    Your Butt is Mine!

    Nee ik mis mijn konijntje. ik heb heel erg gehuild toen hij weg moest -snik-


    I'm your bitch [:

    Awn, sterkte.
    Maar Tom krijgt toch jonkies houdt er ééntje van en noem die Bill? n.n


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Als het er vijf zijn worden die naar CB vernoemd :O xD


    I'm your bitch [:

    Ook goed. :Y)
    En wat als het er drie zijn. o.o


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    whaha, JB??? xD


    I'm your bitch [:

    o.o Nha dat doe je die beesies toch niet aan? :X


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Mellifluous schreef:
    o.o Nha dat doe je die beesies toch niet aan? :X


    Nee dan heten ze, -denkt lang na- SHIN, LADY GAGA en die laatste mag mijn zusje verzinnen xD Ik zou een foto van tom en bill erop zetten toen ze nog jong waren zeg maar. Nog 3 tot 4 maand oud waren!!


    I'm your bitch [:

    ShinCupCake schreef:
    (...)

    Nee dan heten ze, -denkt lang na- SHIN, LADY GAGA en die laatste mag mijn zusje verzinnen xD Ik zou een foto van tom en bill erop zetten toen ze nog jong waren zeg maar. Nog 3 tot 4 maand oud waren!!


    Moet je doen. (cat)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Sterkte. Dat is like, best kut =x