• Ja, zo wil ik dus mijn nieuwe story gaan noemen, maar die titel vind ik zo.. raar. Ik weet niet waarom..

    Een stukje over het verhaal;

    Veronica's vriend John werkt als militair in Afghanistan, waar dus veel oorlog is.. Ondertussen is ze het na die 3 jaar wel een beetje gewend, maar de spanning die bij haar oploopt telkens als hij weg is (vooral gezien het feit er veel militairen overlijden als ze daar zijn), wordt niet minder. En als ze op een dag een telefoontje krijgt van een onbekende met de vraag; Bent u de verloofde van meneer (...)?, lopen de frustraties hoog op..

    Doen/Niet doen?
    -Titel?

    [ bericht aangepast op 23 april 2010 - 19:46 ]


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Ja, gewoon doen en de titel is ook goed (:
    Is een keer wat anders, een Nederlandse titel :')


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Dankuu :].
    En die achternaam heb ik maar ter plekke verzonnen.. Rare achternaam haha, weet je iets beters? (:


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Hmmm hij kan wel hoor :Y) Maar misschien kun je de 'g' weghalen ofzo, dan heb je "Waykins" (nerd)
    Sorry maar dat staat mooier vind ik haha


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik vind 't cool ;3 Maar misschien kan je beter zijn rang nemen ipv 'meneer' (:


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Artemis schreef:
    Ik vind 't cool ;3 Maar misschien kan je beter zijn rang nemen ipv 'meneer' (:


    Zijn rang..? Wat bedoel je 8D?


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Hij is wel leuk maar ik denk dat je de achternaam wel aan het land moet aanpassen maar ik weet niet waar ze wonen dus. Haha.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ghehe. Jah, ik moest snel wat verzinnen, ik weet niet of ik die ook echt ga toepassen, hoor. Was even een voorbeeld ;-).


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Asylum schreef:
    (...)

    Zijn rang..? Wat bedoel je 8D?

    Bijv. sergeant, kolonel, eerste luitenant ed denk ik dat ze bedoelt :]
    Anyway: gaaf idee. Ik ben nu niet een van de drie mensen hiero die oorlogsverhalen schrijft x']

    [ bericht aangepast op 23 april 2010 - 19:55 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Zaitsev schreef:
    (...)
    Bijv. sergeant, kolonel, eerste luitenant ed denk ik dat ze bedoelt :]


    Oh, oké, dankjewel :].


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Asylum schreef:
    Ghehe. Jah, ik moest snel wat verzinnen, ik weet niet of ik die ook echt ga toepassen, hoor. Was even een voorbeeld ;-).

    Hahaha oké. Naja de achternaam is wel leuk trouwens. :Y)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Zaitsev schreef:
    (...)
    Bijv. sergeant, kolonel, eerste luitenant ed denk ik dat ze bedoelt :]
    Anyway: gaaf idee. Ik ben nu niet een van de drie mensen hiero die oorlogsverhalen schrijft x']

    Dat dacht ik ook al maar persoonlijk vind ik Meneer mooier.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Oh man, nu heb ik zin om een verhaal te schrijven over de Vietnam-oorlog. Sam, hou je in, je hebt nog een ander verhaal om aan te werken.


    No growth of the heart is ever a waste