• [ bericht aangepast op 21 juli 2014 - 21:29 ]

    Wauw wat kunnen mensen toch sneu doen.
    Ik zou ook pissed zijn. Laat ze lekker lopen, kan jo utoch niets schelen? Moeten ze maar niet zo dom doen.


    Nothing hurts more than being disappointed by the single person you thought would never hurt you.

    hoezo levenloos?


    If you believe in yourself anything is possible

    Amai,das ook erg. Heb z'n vrienden. Ze verdienen het niet.

    [ bericht aangepast op 4 juni 2010 - 19:11 ]

    Pff, ben je lekker mee. Het trekt waarschijnlijk vanzelf bij...

    Ik zou eigenlijk zo gauw geen advies weten over wat je het beste zou kunnen doen, sorry.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    OMyGod dat is echt idioot zeg.

    Veel succes...


    Life´s shit, holy shit

    GayGenootjes schreef:
    Wauw wat kunnen mensen toch sneu doen.
    Ik zou ook pissed zijn. Laat ze lekker lopen, kan jo utoch niets schelen? Moeten ze maar niet zo dom doen.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    bij dit soort dingen kun je het best denken:
    "Aww wat lief dat ze de tijd nemen om over mij te praten, ik wist niet dat ik zo belangerijk voor ze was"
    of
    "goh blijkbaar ben ik zo populair dat niemand tegen me durft te prate!"
    en dan ze gewoon vierkant uitlachen, of je nou echt of nep lacht dat stofje waar je blij van word maken je hersenen tog weel aan dan maar even eplachen maar evenlater heb je de slappe lach met jezelf xD

    Hah, is bij mij ook.
    A & S kunnen L niet uitstaan, en daarom hebben ZIJ een roddel verzonnen dat L lesbisch is, wat blijkbaar een schande is (onbegrijpelijk), waardoor iedereen haar haat, nu vraagt K, een andere vriendin van mij, aan A waarom ze dat verzonnen heeft, zegt ze dat IK haar dat vertelt heb, terwijl ik toen thuis ziek was, al twee weken, en zij me die roddel in een berichtje had gestuurd met HAAR en S' naam onder, en ze had het van 'betrouwbare bronnen'

    Je moet het gewoon negeren, jij weet hoe het zit en dat is het!