• Altijd als ik een film zie heb ik veel bewondering voor de gene die de bitch moet spelen.
    Ik bedoel: De hoofdrol is meestal zo'n lief meisje en dat is makkelijker om te spelen voor een camera terwijl een bitch kwaad moet zijn,gillen enzo
    is iemand het met me eens??

    [ bericht aangepast op 10 mei 2010 - 20:30 ]


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    bitch spelen is helemaal niet moeilijk... De meeste mensen vinden de antagonist meestal veel leuker omdat diegene juist karakter heeft, de hoofdrolspeler moet altijd het goede zijn... ik speel zelf liever de bitch in toneelstukken, dan kan je je tenminste uitleven xD


    Liever spijt van wat je hebt gedaan, dan van wat je niet hebt gedaan.

    ja dat lijkt me ook veel moeilijker


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Absoluut!! Ik weet nog dat ik een hele tijd geleden de film 'Holiday in the sun' zag met Mary-Kate en Ashley Olsen en dat ik Megan Fox als 'bitch' zag dacht: OMG zij is goed. Ik ben fan.
    ik ben het dus helemaal met je eens! Het lijkt mij zelf ook veel spannender om een bitch te spelen dan de heilige onschuldige Mary-Sue. Zeg maar.


    Felix

    Lagoon schreef:
    Ik heb er niet meer bewondering voor als voor de andere acteurs ofzo.


    Happiness hit her like a train on a track

    Nou.. Ik snap het niet helemaal.. Waarom zouden mensen je raar aankijken als bewondering toont voor iemand die de bitch speelt.. Daarnaast zeggen acteurs vaak dat het leuker is om te spelen.. Maar dat komt alleen omdat ze dan niet zoveel met hun eigen emoties hoeven te spelen.. Ze kunnen dan meestal iemand totaal anders zijn.. Dus dan is het waarschijnlijk ook makkelijker om te spelen.. Daarnaast is de bitch toch altijd leuker.. Lieve meisjes hebben we toch al genoeg..


    The perks of not having a social life starring me and tumblr.

    CloseToMe schreef:
    Nou.. Ik snap het niet helemaal.. Waarom zouden mensen je raar aankijken als bewondering toont voor iemand die de bitch speelt.. Daarnaast zeggen acteurs vaak dat het leuker is om te spelen.. Maar dat komt alleen omdat ze dan niet zoveel met hun eigen emoties hoeven te spelen.. Ze kunnen dan meestal iemand totaal anders zijn.. Dus dan is het waarschijnlijk ook makkelijker om te spelen.. Daarnaast is de bitch toch altijd leuker.. Lieve meisjes hebben we toch al genoeg..


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sprinkles schreef:
    Ikke! Ik vind de bitch altijd leuker.. Lijkt me ook leuker om te spelen eigenlijk en zoals je zegt; moeilijker..


    Sometimes in my tears I drown, but I never let it get me down.

    Sprinkles schreef:
    Ikke! Ik vind de bitch altijd leuker.. Lijkt me ook leuker om te spelen eigenlijk en zoals je zegt; moeilijker..


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.