• Oke, dus wie is er nog fier een belg te zijn! (:
    Ik zag net iemand zijn status voor Onafhankelijk Vlaanderen en als ik ergens tegen ben is het dat wel (Btw. mensen die niets van politiek kennen zijn daarmeestal voor, maar iedereen weet goed genoeg dat ze daar toch de eerste komende 100 jaar niet in kunnen/zullen slagen.)

    En zo slecht is het toch niet zo'n drietalig land met zowat verschillende culturen. Elk deel is anders. En nu spreken wij ook 3 talen. (: En Brussel is HET centrum van de EU en van NAVO duuus België is belangrijk! (: en Oke mss is het niet altijd eerlijk tussen Vlamingen en Walen. maar het zijn geen rampen. ;D

    (en neen het is niet de bedoeling een froont tegen nl'ers te bouwen, het is gewoon de bedoeling dat ik hoop dat er hier nog belgen zijn.)

    [ bericht aangepast op 27 april 2010 - 20:37 ]


    Get outta my head!

    Leve de belgen :Y)


    There has to be good, so that evil can kick its ass

    Ik ben altijd al tegen de onafhankelijk van Vlaanderen en de samenvoeging met Nederland geweest. België is goed zoals het nu is. (krul)


    Only losers can act the way you do

    Ik ben belg en zoals je zegt die talen geven het land iets mee. Het is zo slecht nog niet dat je frans en duits leert. Het zijn tenslotte je buurlanden én het zijn wereldtalen.

    leve belgië maar als het aan mij lag sprak in Vlaanderen iedereen nederlands :Y)
    dus walen moeten niets van vlaanderen opeisen :Y)
    maar mss zeg ik dat omdat ik vlaamsgezind ben opgevoed :')

    [ bericht aangepast op 27 april 2010 - 20:42 ]


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Virtus schreef:
    Ik ben altijd al tegen de onafhankelijk van Vlaanderen en de samenvoeging met Nederland geweest. België is goed zoals het nu is. (krul)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik ben niet altijd trots om belg te zijn en dan vooral omwille van onze politiek --' maar anders ben ik wel trots om belg te zijn en ook ik vind het belangrijk dat je de 3 talen leert, dus ben ik wel blij dat m'n ouders me tweetalig hebben opgevoed (m'n papa is waal =P)


    But love's a malady without cure

    Seel schreef:
    leve belgië maar als het aan mij lag sprak in Vlaanderen iedereen nederlands :Y)
    dus walen moeten niets van vlaanderen opeisen :Y)
    maar mss zeg ik dat omdat ik vlaamsgezind ben opgevoed :')
    Haha. nee maar dat was de bedoeling in BHV. Maar enkel zijn de walen een beetje hypocriet op dit moment (zij waren eerst tegen tweetalig land!). Maar ach, het raakt nog opgelost (:


    Get outta my head!

    OuttamyHead schreef:
    (...)Haha. nee maar dat was de bedoeling in BHV. Maar enkel zijn de walen een beetje hypocriet op dit moment (zij waren eerst tegen tweetalig land!). Maar ach, het raakt nog opgelost (:
    ge zou mijne papa is moeten horen , die zou het daar is rap gaan oplossen :'D


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Wat is dat opeens de laatste dagen met dat 'België aan de macht', en al dat gedoe over verschillende talen enzo :'D
    *Niet beledigend bedoeld, viel me gewoon op.*


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Outlaw schreef:
    Wat is dat opeens de laatste dagen met dat 'België aan de macht', en al dat gedoe over verschillende talen enzo :'D
    *Niet beledigend bedoeld, viel me gewoon op.*
    het is niet bedoelt op vorige topics. maar ik moest er ineens aan denken toen iemand overdreven vlaams nationalistisch zat te denken..


    Get outta my head!

    Outlaw schreef:
    Wat is dat opeens de laatste dagen met dat 'België aan de macht', en al dat gedoe over verschillende talen enzo :'D
    *Niet beledigend bedoeld, viel me gewoon op.*

    Dat komt denk ik omdat er nu een heel discussie is rond BHV. En omdat de Walen al heel de tijd niet meewerken om te splitsen snapje? En inderdaad het is wel zo,maarja (= .

    Ben Belg, en ja, ik ken wat van politiek, en ja, ik weet dat we toch niet gaan splitsen, maar ja, toch hoop ik het stiekem.

    Ik ben een Belg, maar ben er ook ni trots op, wou liever een Amerikaan zijn ofzo (baby)


    Stop wishing, Start doing..

    Ik ben voor het splitsen van België, yo.
    Laat ons bij Nederland joinen. (krul)


    We'll never be as young as we are tonight