• Altijd als ik een film zie heb ik veel bewondering voor de gene die de bitch moet spelen.
    Ik bedoel: De hoofdrol is meestal zo'n lief meisje en dat is makkelijker om te spelen voor een camera terwijl een bitch kwaad moet zijn,gillen enzo
    is iemand het met me eens??

    [ bericht aangepast op 10 mei 2010 - 20:30 ]


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    SweeneyTodd schreef:
    ligt volgens mij aan de acteur/actrice. De ene heeft het beter in zich dan de ander.


    Some people make the world special just by being in it

    Bitch spelen is juist leuk =D


    Alis volat propriis

    Lagoon schreef:
    Ik heb er niet meer bewondering voor als voor de andere acteurs ofzo.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Lagoon schreef:
    Ik heb er niet meer bewondering voor als voor de andere acteurs ofzo.

    Geen idee. (:


    All this dampness is damp.

    ik heb voor alle acteurs even veel bewondering


    Vandaag is het verleden, gezien door de toekomst xD

    Lagoon schreef:
    Ik heb er niet meer bewondering voor als voor de andere acteurs ofzo.


    + Als je al zo'n verwende diva bent, is het ook wel een hele opgave om een lief meisje te spelen :]

    [ bericht aangepast op 8 mei 2010 - 15:45 ]


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Lagoon schreef:
    Ik heb er niet meer bewondering voor als voor de andere acteurs ofzo.


    DUDE! Get a life!!!

    Ik heb voor elke acteur bewondering, niet zo zeer om hoe ze spelen, want ik vind acteurs sowieso geweldig spelen. Maar meer het feit dàt ze in een film spelen, ik zie mij dat namelijk nog niet doen.:9~


    *insert philosophical cringe expression here*

    Sprinkles schreef:
    Ikke! Ik vind de bitch altijd leuker.. Lijkt me ook leuker om te spelen eigenlijk en zoals je zegt; moeilijker..

    Hmm, heb er sowieso niet meer bewondering voor..
    Ik weet niet of het moeilijker is. Ik denk dat acteren altijd wel moeilijk is.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Lagoon schreef:
    Ik heb er niet meer bewondering voor als voor de andere acteurs ofzo.


    Ik ook niet. Wie weet is die hoofdrolspeelster wel een even grote bitch als ze moet spelen en heeft ze het dus gemakkelijk met haar rol. Lief spelen is ook niet altijd gemakkelijk, volgens mij.


    -

    Der zit wel wat in,maar ik kijk(bijna) nooit naar zulke films. Ik kijk meestal films met manne in de hoofdrol,oorlogsfilms of vechtfilms. Voor die mensen heb ik pas respect,vooral in de vechtsenes


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    dopey schreef:
    heb ik ook
    ik ben BIJNA altijd voor de bad guy:9~
    want gek genoeg zijn zij de lekkerste(A)


    dat heb ik ook, ik kies altijd voor the badguy. of voor de persoon waar anderen nooit voor zouden kiezen


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Het is maar net waar je goed in bent. Dus ja.. Ik heb er geen bewondering voor of zo, ze doen ook maar hun werk?


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny