• Het lijkt er op dat mijn droom uitgaat komen. Ik droom al sinds ik nog een klein meisje was er van om schrijfster te worden. Nu zal je wel denken van: Ja sowhat, dat dromen wel veel meer kinderen in deze tijd. Dát is misschien wel waar maar ik wilde en wil het nog steeds worden. Drie maanden geleden, toen mijn vader nog niet naar het ziekenhuis moest heb ik aan mijn ouders verteld dat ik schrijfster wilde worden. Mijn vader ging toen helemaal glimlachen naar me en echt helemaal achter me staan zeg maar. Mijn moeder die was daar in tegen even stil en toen liep ze gelijk naar zolder toe. Toen ze terug kwam had ze een schrift vast en vertelde ze vet vrolijk: "Ergens wist ik wel al dat je iets met schrijven ging doen." dus toen vroeg ik "Hoezo?" Waarop mijn moeder antwoordde: "Toen je in groep 4* zat wist je al heel veel moeilijk woorden die de meeste kinderen in je klas niet wisten. En toen je wat ouder was altijd al bezig was met schrijven." toen gaf ze me dat schrift, waar ik gelijk in ging kijken. Bleek het een oud schrift van mij te zijn dat ik toen ooit eens van mijn oma had gehad. Er staan allemaal verhaaltjes in over een rebelse aap: Esra. Mijn moeder had altijd de verhalen die ik vertelde -en dus terplekke verzon.- altijd opgeschreven. Eigenlijk moest ik daar wel om lachen.
    Maar oké nu ff to the point: Daarnet kwam mijn mama thuis en zegt ze zo: "Karin, ken jij Rudy Buysrogge?" ik denk zo eventjes na. "Nee, ik kan die naam niet één, twee, drie aan iemand vastplakken." en toen zei mijn mama zo glimlachend: "Dat is één van mijn oude leraren die een kinderboek heeft geschreven." dus ik zeg zo: "Leuk waar gaat het over?" zei mijn ma zo lachend: "Ja ik kwam hem tegen daarnet en toen heb ik verteld dat jij ook een boek aan het schrijven bent en hij zei dat hij het wel eens zou willen lezen en een goed woordje zou willen doen als hij het goed vindt," Ik ben zowat geflipt daarnet. Ik vind het echt zó lief dat mijn moeder daar nog aan gedacht heeft, omdat ik nu bijna twee maanden amper nog geschreven heb ivbm mijn vader. Ik ben echt zo blij nu, ik hoop echt dat hij me misschien wat tips kan geven ofzo.

    *voor de belgen: Groep vier is het zelfde als bij jullie het tweede leerjaar in de bassischool*

    -sorry dat het zo lang is geworden, maar ik ben echt blij en hyper nu.-

    [ bericht aangepast op 24 april 2010 - 12:34 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Coool<3

    Mijn overbuurman is schrijver, hij zei dat ik eens een verhaal naar hem moest sturen zodat hij me verder in die wereld kan helpen. Maar éigenlijk wil ik dat helemaal niet. :3
    Jij daarentegen wel, jij verdient het ook! Ik ben dus zó blij voor je meiss<33


    Scream for mercy!

    Zo zie je maar dat als je echt iets droomt, dat vasthoud en daar voor vecht (bewust of onbewust), het goede altijd wel je pad opkomt!
    Als dat eventueel niet werkt of je meer wilt weten kun je ook vaak al bij je eigen leraar/lerares Nederlands terecht, die hebben vaak ook al wat connecties of informatie om je verder te helpen. (:


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    ik wil ook mega graag schrijfster worden, gaaf dat bij ou je droom ook echt uitkomt!xx

    Eulogy schreef:
    Zo zie je maar dat als je echt iets droomt, dat vasthoud en daar voor vecht (bewust of onbewust), het goede altijd wel je pad opkomt!
    Als dat eventueel niet werkt of je meer wilt weten kun je ook vaak al bij je eigen leraar/lerares Nederlands terecht, die hebben vaak ook al wat connecties of informatie om je verder te helpen. (:

    Nou dat heb ik ook eerst gedaan, maar de eerste leraar reageerde er niet meer op, een lerares Nederlands had het ook gelezen en is nu op zwangerschapsverlof en kan dus ook niet reageren en de leraar waar ik het nu aan heb gevraagd heeft ook nog niet echt gereageert dus ja...

    ---dit is Karabijn even op een gedeeld profiel.---

    [ bericht aangepast op 25 april 2010 - 19:32 ]

    Ja, het gaat ook niet altijd gelijk in één keer, maar Rome is toch ook niet in één dag gebouwd? Of wel soms?:Y)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Gaaaaaf ;D I'm so jealous, haha. Nee, maar het is ook mijn droom. Maar ik hoop voor je dat je het haalt en iets kunt uitbrengen, :3


    Like a phoenix rising from the ashes

    Eulogy schreef:
    Ja, het gaat ook niet altijd gelijk in één keer, maar Rome is toch ook niet in één dag gebouwd? Of wel soms?:Y)


    Haha dat weet ik niet want ik was er niet bij :3

    Gheghe maar je hebt gelijk(:

    @Boston: Dankje & je komt er vast ook wel :"D


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Dat is echt cool!


    Alis volat propriis

    wauw supercool en lief van je moeder!


    Felix

    Vet! Ik droom er ook van schrijfster te worden, ik vind zalig dingen op te schrijven.


    Love is a battlefield...

    Wauw! Doorzetten nu!


    How awful that must feel. Being normal? Ugh.

    Véééét! -completely jealous-
    Anyway (Damn veel Engels vandaag), dankje voor de Belgische info ^^


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Bedankt voor de lieve reacties allemaal:3

    @CrazyChicken: Ja ik vond het echt vet lief van mijn moeder :3


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.