• Maar ik wel!

    Nu de communies weer in het land zijn, kwam het plots in me te binnen. Ik heb mijn vormsel (plechtige communie) gewoon in de kathedraal van Antwerpen gedaan (en dat omdat de kerk in onze kleine gemeente aan het verbouwen was.) Wie kan dat nog meer zeggen? -waarschijnlijk niemand hier- 8D

    Ik ben niet gelovig; ik ben wel katholiek, maar ik geloof niet. Zoveel maakt het voor mij dus niet uit, maar het is gewoon speciaal om het dààr te doen. (krul)

    [ bericht aangepast op 24 april 2010 - 20:32 ]


    Only losers can act the way you do

    Onze familie doet niet aan communies...


    Life is hard and then we die

    Ik niet en bij mij is dat ook al een aantal jaren geleden. :'D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    PUKKELxDING schreef:
    Onze familie doet niet aan communies...

    ik ben niet gelovig.
    :3

    [ bericht aangepast op 24 april 2010 - 20:21 ]

    Ik heb mijn beide communies in de kerk van - gedaan. ;3

    Nee, zo'n grote kerk moet wel wauw zijn. ^^

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 19:44 ]


    Let the Night embrace you

    ik,in mijn klein dorpje. Maar in de kathedraal lijkt me wel leuk.

    Rosario schreef:
    Ik heb mijn beide communies in de kerk van Puurs gedaan. ;3

    Nee, zo'n grote kerk moet wel wauw zijn. ^^
    Dat was het zeker. Mensen betalen tonnen geld om daar te trouwen en buitenlanders (en sommige Belgen ook natuurlijk) betalen geld om daar even een bezoekje te brengen en wij mochten daar gewoon ons vormsel doen. :'D

    De kerk in mijn gemeente was aan het verbouwen en die kerk was de enigste in heel de provincie Antwerpen die nog vrij en niet te ver weg was. :')

    Als ik nu gelovig was geweest, zou ik dat echt helemaal geweldig vinden, maar dat is nu niet het geval. Ik vond het gewoon indrukwekkend hoe groot die kerk was en het feit dat maar heel weinig mensen kunnen zeggen dat ze daar hun communie hebben gedaan heeft toch ook wel iets bijzonders, vind ik.
    :Y)


    Only losers can act the way you do

    'k heb mijn beide communies gedaan in de kerk van Hallaar, wat héél vroeger werd bezien als een klein bedevaartsoordje ^^.
    Maar zo'n kathedraal zou ook wel show zijn!


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik heb alleen mijn eerste communie gedaan, mijn laatste ni =)


    Stop wishing, Start doing..

    De Sint Bernardus abdij in Bornem ftw :3

    Mooi hoor, ik ben zelf niet Katholiek, maar gereformeerd opgevoed. Wij doen dus niet aan comunnies. Maar mijn neefje heeft binnekort wel zijn eerste comunnie. Ik heb nog nooit naar zoiets geweest, dus ik ben heel erg beniewd:)


    The grass is not always greener on the other side

    Eloquently schreef:
    De Sint Bernardus abdij in Bornem ftw :3

    Een abdij lijkt me ook wel grappig :'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik ben geen Christen, dus ik heb hem niet eens gedaan,en anders zou ik altijd nog protestant zijn,omdat mijn moeder dat was en mijn vader is niks.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik heb hem nooit gedaan. Aangezien ik niet gelovig ben, net als mijn ouders. Ik weet niet eens wat een communie is, als ik eerlijk ben.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Haha, ik heb dat gewoon hier in mijn gemeente gedaan.


    Some people make the world special just by being in it

    Wahow, gewoon zalig dat je het daar hebt mogen doen! :'D Mijn communie was gewoon in de kerk in izegem. Nix speciaals ><


    And in that moment, we were infinite.