• Hooi Iedereen!
    Ik zit met een groot probleem en ik kom er maar niet uit, dus ik heb besloten om het met andere te delen in de hoop dat ik er meningen over krijg en beter voor mijn beslissing kan staan.


    Ik ging vorig jaar [ nja, eigenlijk nog dit jaar maar ik heb nu natuurlijk vakantie] naar een mooie grote Privé school 25 kilometer bij mij vandaan. Ik zat daar in een internaat en ik heb het fantastish naar mn zin gehad daar. Maar,ik zat nu in het 11de jaar, en er is geen jaar 12 op onze school ,omdat het anders te groot word. De ouders van de kinderen uit mijn klas waren het daar niet mee eens en hebben bij het bestuur beklaagd om een 12de klas te maken. Nu zijn ze daar druk mee bezig,en het is bijna rond.


    Nu komt mijn probleem. Ik kan ervoor kiezen op m'n kostschool te blijven, maar dan kom ik in een klas met meisjes die wel zeggen dat ze 15 zijn, maar zodra ze hun mond open trekken kom je dr achter dat die blonde kop niet gebleek is en ze de mentaliteid van een 7 jarige heeft. Mijn vrienden die ik vorig jaar heb gemaakt, willen niet meer terug naar deze school, onder andere om die reden en omdat wij [ dan heb ik het over de Skaters/rockfiguurtjes en Hiphoppertjes] het hele jaar zijn geterroriseerd door een racistishe sadishe leraar [ zonder overdrijven]. Ik kan ook kiezen naar een publieke school te gaan, waar de lessen zijn zoals op een Amerikaans HighSchool, dus minder fijn als op Privet High, maar ik zie wel mijn vrienden, kom met mensen van mijn leefdtijd, met ook de hersens van die leefdtijd en [heel belangrijk] ik kan mijn vriendje vaker zien.
    Ik zou heel graag willen weten wat jullie er van denken, en een uitgebrijding mening/advies/reactie achterlaten, want ik zal mn god niej weten wat ik moeten doen...




    HELP!HELP!HELP!HELP!HELP!HELP!HELP!HELP!HELP!HELP!HELP!

    Laat ajb een reactie achter.

    (H)Lots of Love. Jessey


    Nee, jou Kop is Kermis...

    Hmm als ik dat zo lees lijkt mij de keuze voor jou gevoel al duidelijk. Je wilt in mijn ogen liever bij je vrienden blijven enzo dan op die school, dus dan lijkt mij de keuze makkelijk;) Sterkte ermee
    xoxo


    Why don't you break my heart

    Hmm als ik dat zo lees lijkt mij de keuze voor jou gevoel al duidelijk. Je wilt in mijn ogen liever bij je vrienden blijven enzo dan op die school, dus dan lijkt mij de keuze makkelijk;) Sterkte ermee
    xoxo


    Jhup thats right, maar ik wil mijn moeder niet kwetsen weet je, want ze is er heel erg mee bezig en vind het helemaal geweldig enzo. En ik ben being vorig jaar van Public School naar Privet High verhuist omdat ik het daar niet naar mijn zin had. Public E. en Public WH zijn niej dezelfde scholen ,maar het systeem blijft het zelfde..Ik weet het echt niet meer.


    Nee, jou Kop is Kermis...

    Ja indd, als ik jou was, zou ik voor de tweede kiezen. De middelbare is juist leuk met vrienden, dan maakt het bijna niet meer uit hoe de lessen zijn.

    Hmm ja, maar ik denk dat het kwetsender voor je moeder is als jij ongelukkig bent voor haar. Maar kijk je gaat naar school en leert er [als het goed is(A)] iets. Dan moet je je daar ook wel goed voelen voor de tijd dat je daar zit. En als dat inhoudt met je vrienden naar een Public school te gaan dan zou ik dat in elk geval doen. In mijn ogen zitten er meer voordelen dan nadelen aan. Waarschijnelijk heb je daar ook meer kans om zeg maar geaccepteerd te worden.


    Why don't you break my heart

    gewoon naar de open school


    You'd took my breath but I'll survive.

    het is zo te horen best moeilijk maar als je toch liever je vrienden hebt dan een laten we zeggen kut jaar daar, zou ik naar ene publieke school gaan. dat andere is ook heel leuk maar een publike school kan ook geweldig zijn hoor neem het maar vn me aan ;) het is echt geweldig ;)
    natuurlijk kan eht zijn dat het op de ene school niet leuk is en ik weet ook dat het systeem hetzelfde blijft maar andere scholen hoeven niet zo te zijn als waar je zat en als je met je vrienden bent is dat zoieso al ene pluspunt toch ?
    ik zou het gewoon proberen al ik jou was lukt het niet kan je altyd nog verder kijken ;)


    A Noble was Born in Chaos

    Goed, ik denk dat ik het weet [ wist ik eigenlijk al denk ik ,maar ik wilde zekerheid]


    ALLEMAAL HARSTIKKE BEDANKT!(L)

    Maar nu komt mijn VOLGENDE probleem [ NEXT! :P] :




    HOE VERTEL IK HET MIJN MOEDER???
    Volgens mij word ze fokking teleurgesteld...


    Nee, jou Kop is Kermis...

    Gewoon, mama kunnen we even praten over school?? Of dit topic laten zien(A)


    Why don't you break my heart

    Gewoon zeggen dat je je het beste voelt bij een open school, omdat je daar meer vrienden enzo hebt. Dan begrijpt ze eht wel, hoop ik.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42