• Ik zat vandaag met een vriend bij zijn oma. Niks aan de hand. Hij ging uiteindelijk heel even naar buiten om ergens naar te kijken en ik wachtte gewoon even binnen. Zijn oma bood me sevenup aan maar dat had ik beleefd afgewezen. Toen Joris* weer terug was gaf ze hem twee minikitkats ze bood mij ook aan maar ik dat had ik ook beleefd afgewezen omdat ik gewoon geen trek had. Krijg ik ineens naar me toe geworpen 'Ben je bang dat je dik wordt ofzo?!' Ze zei het ook niet echt bepaald aardig. Ik voelde me toen toch wel echt even heel ongemakkelijk, vooral omdat ik vroeger eetproblemen had. Lekker dan.

    * andere naam gebruikt.

    [ bericht aangepast op 25 april 2010 - 19:16 ]


    your eyes are like stars in the night.

    Nou, beter dan dat ze zei "oh, laat maar, je bent al dik genoeg".

    Maar oma's kunnen idd behoorlijk tactloos zijn >.<


    ars moriendi

    Oma zijn meestal recht door zee. Dat komt denk ik omdat ze vroeger oftewel hun mening niet mochten/konden zeggen. Oftewel omdat ze dat vroeger juist altijd deden. Niets van aantrekken.

    dat is echt niet leuk :3

    Mercury schreef:
    Nou, beter dan dat ze zei "oh, laat maar, je bent al dik genoeg".

    Maar oma's kunnen idd behoorlijk tactloos zijn >.<

    Ja oké. Maar ze mocht het op zijn mínst nog wel anders zeggen. :\


    your eyes are like stars in the night.

    Flawless schreef:
    Oma zijn meestal recht door zee. Dat komt denk ik omdat ze vroeger oftewel hun mening niet mochten/konden zeggen. Oftewel omdat ze dat vroeger juist altijd deden. Niets van aantrekken.


    None but ourselves can free our minds.

    Mjah, zo'n reactie zou mijn familie ook gegeven hebben. Volgens mij is dat wel normaal.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Flawless schreef:
    Oma zijn meestal recht door zee. Dat komt denk ik omdat ze vroeger oftewel hun mening niet mochten/konden zeggen. Oftewel omdat ze dat vroeger juist altijd deden. Niets van aantrekken.

    Duo schreef:
    dat is echt niet leuk :3

    Lagoon schreef:
    Mjah, zo'n reactie zou mijn familie ook gegeven hebben. Volgens mij is dat wel normaal.

    Het spijt me, maar ik vind dit toch niet echt normaal.


    your eyes are like stars in the night.

    Ach, meisje, je bent prachtig!
    Slank, mollig of dik. Jij bent jij, en dat maakt jou uniek. Niémand op deze hele aardbol heeft dezelfde schoonheid als jij!
    Het spijt me voor je ervaring met eetproblemen.
    Probeer jezelf nooit wijs te maken dat je lelijk bent, en onthoud alsjeblieft dat niemand doe om jou geeft jou graag zou willen kwetsen. <3

    Flawless schreef:
    Oma zijn meestal recht door zee. Dat komt denk ik omdat ze vroeger oftewel hun mening niet mochten/konden zeggen. Oftewel omdat ze dat vroeger juist altijd deden. Niets van aantrekken.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    da's klote... maar, omda'd zyn nu eenmaal zo :')
    xoxo


    Hellz Yeah, Bitch.

    oma's toch ..


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Oma's hebben iets met gewicht :P
    Mijn oma zaagt altijd over mijn moeders gewicht en over het mijne.
    Zo van: "Zeg, ben jij nu 5 kilo bijgekomen?"
    Heel tactvol, die oma van mij.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Zulk soort dingen zegt mijn oma ook altijd. Mijn opa bakt altijd appeltaart, en als ik dan weiger, zegt ze altijd; 'Wat is er? Ben je bang dat je te dik wordt?' en dan negeer ik het gewoon. Oma's maken altijd zulk soort opmerkingen, ik haat dat. ><


    Destroy what destroys you.