• Waarom maken jullie van quizlet geen rpg en rs forum aan. (Als daar genoeg vraag naar is). Voor diegene die het niet kennen, hieronder de uitleg. Ik denk dat mensen die het leuk vinden om te schrijven, rpg's en rssen misschien ook leuk vinden.

    De uitleg :


    In een rpg of rs heb je allemaal rollen. Je kan zelf een rol invullen (door middel van een invullijstje wat de maker van het topic heeft gemaakt). Alle rpg's en rssen hebben bepaalde onderwerpen. Doordat iedereen steeds een berichtje plaats met daarin dingen die zijn of haar personage zegt / doet krijg je een verhaal.

    rpg = roy play game
    rs = rollenspel

    Rpg en rs betekenen wel hetzelfde maar worden (meestal) anders gebruikt. Rpg is meer in verhaalvorm dan rs.

    (voorbeeld) Rs vorm :

    Jake ;

    - loopt naar de deur -
    - kijkt om zich heen -
    - voelt zich bekeken -
    - doet snel de deur open -

    (voorbeeld) Rpg vorm ;

    Jake liep naar de deur en keek nauwlettend om zich heen. Hij had het gevoel alsof er iemand achter hem stond en hem steeds in de gaten hield. Hij had geen zin om hier verder over na te denken en dee de deur snel open.

    [ bericht aangepast op 1 mei 2010 - 18:37 ]


    Aan niets denken is ook denken.

    TeddyMurder schreef:
    (...)

    Lol, gewoon hetzelfde als een RPG dus, waarom noemen ze het nou weer zo? x'D

    Omdat RPG het Engelse woord voor RS is x'D


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Phineas schreef:
    Wat is rpg en wat is rs? ._.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    uitleg zo duidelijk genoeg?


    Aan niets denken is ook denken.

    Flynn schreef:
    Er zijn niet genoeg RPGs om daar een apart subforum voor te maken. En áls die komen, reageert er bijna niemand op een gegeven moment.


    dream, dare, fly!

    Ik heb het een tijd geroleplayed en het is echt leuk als je met een groep bent die regelmatig online zijn. Rollenspellen vind ik persoonlijk minder leuk dan roleplaygames, maar dat zal dan wel aan mij liggen ;3

    Ik zou 't wel leuk vinden moest er hier een RPG-subforum komen (;


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Artemis schreef:
    Ik heb het een tijd geroleplayed en het is echt leuk als je met een groep bent die regelmatig online zijn. Rollenspellen vind ik persoonlijk minder leuk dan roleplaygames, maar dat zal dan wel aan mij liggen ;3

    Ik zou 't wel leuk vinden moest er hier een RPG-subforum komen (;


    Ik hou ook meer van rpg's , die hebben meestal meer inhoud.


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik snap het niet :8

    Njah, ik ben vandaag in een redelijk domme bui (A)


    ~

    MabyItsMe schreef:
    (...)

    Ik hou ook meer van rpg's , die hebben meestal meer inhoud.

    Hoe ben je het beginnen doen ? Ben er voor het eerst in contact meegekomen toen ik als kind nog op neopets zat (:


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Artemis schreef:
    (...)
    Hoe ben je het beginnen doen ? Ben er voor het eerst in contact meegekomen toen ik als kind nog op neopets zat (:


    ghehe ik wist niet dat ze op neopets rpg'den xP
    Op gosupermodel.nl heb je een apart rpg en rs forum.


    Aan niets denken is ook denken.

    MabyItsMe schreef:
    (...)

    ghehe ik wist niet dat ze op neopets rpg'den xP
    Op gosupermodel.nl heb je een apart rpg en rs forum.

    Ja dat hadden ze daar :3 Maar om één of andere reden hebben ze dat verwijderd, dat is ook de reden dat ik gestopt ben met Neopets ;'D Op den duur waren die roleplaygames de enige reden dat ik daar nog opzat en toen ze ermee ophielden heb ik er ook maar de brui aan gegeven. ;3 En ik wist niet dat ze op Gosupermodel zo'n forum hadden ;o


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Artemis schreef:
    (...)
    Ja dat hadden ze daar :3 Maar om één of andere reden hebben ze dat verwijderd, dat is ook de reden dat ik gestopt ben met Neopets ;'D Op den duur waren die roleplaygames de enige reden dat ik daar nog opzat en toen ze ermee ophielden heb ik er ook maar de brui aan gegeven. ;3 En ik wist niet dat ze op Gosupermodel zo'n forum hadden ;o


    Aja =)
    Ja dat hebben ze zeker, nog best wel actief. Moet je eens op kijken. Alleen heb je sommige mensen die hele domme rssen en rpg's aan maken ^^


    Aan niets denken is ook denken.

    MabyItsMe schreef:
    (...)

    Aja =)
    Ja dat hebben ze zeker, nog best wel actief. Moet je eens op kijken. Alleen heb je sommige mensen die hele domme rssen en rpg's aan maken ^^

    Zal ik zeker eens doen ;3 Oh, als je een serieus Roleplayforum zoekt moet je Rpfever. Die hebben een vrij hoog niveau (:


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Artemis schreef:
    (...)
    Zal ik zeker eens doen ;3 Oh, als je een serieus Roleplayforum zoekt moet je Rpfever. Die hebben een vrij hoog niveau (:


    Zal ik ook eens naar kijken.


    Aan niets denken is ook denken.

    Eng! Ik zat er net aan te denken om een RPG te maken, en dan zie ik dit topic staan. (:


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    ^^


    Aan niets denken is ook denken.