• Waarom maken jullie van quizlet geen rpg en rs forum aan. (Als daar genoeg vraag naar is). Voor diegene die het niet kennen, hieronder de uitleg. Ik denk dat mensen die het leuk vinden om te schrijven, rpg's en rssen misschien ook leuk vinden.

    De uitleg :


    In een rpg of rs heb je allemaal rollen. Je kan zelf een rol invullen (door middel van een invullijstje wat de maker van het topic heeft gemaakt). Alle rpg's en rssen hebben bepaalde onderwerpen. Doordat iedereen steeds een berichtje plaats met daarin dingen die zijn of haar personage zegt / doet krijg je een verhaal.

    rpg = roy play game
    rs = rollenspel

    Rpg en rs betekenen wel hetzelfde maar worden (meestal) anders gebruikt. Rpg is meer in verhaalvorm dan rs.

    (voorbeeld) Rs vorm :

    Jake ;

    - loopt naar de deur -
    - kijkt om zich heen -
    - voelt zich bekeken -
    - doet snel de deur open -

    (voorbeeld) Rpg vorm ;

    Jake liep naar de deur en keek nauwlettend om zich heen. Hij had het gevoel alsof er iemand achter hem stond en hem steeds in de gaten hield. Hij had geen zin om hier verder over na te denken en dee de deur snel open.

    [ bericht aangepast op 1 mei 2010 - 18:37 ]


    Aan niets denken is ook denken.

    Stuiterbal schreef:
    Als je het echt wilt, kan je Rutger er een pb over sturen. Dan kan hij ja of nee zeggen =)
    Voor mij persoonlijk hoeft het niet, want ik speel dat niet.


    Wat zij zegt.

    yay, dat is leuk!!


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Sanlena schreef:
    yay, dat is leuk!!


    =)


    Aan niets denken is ook denken.

    Jaaaaa,Dat is echt leuk!
    Want op Gosupermodel gaat het RPG/RS forum echt dood.


    Darling,you are the only exception.

    Wij zijn een ander soort forum, dus vandaar. En ik denk inderdaad niet dat er genoeg vraag naar is.


    Life is hard and then we die

    Omdat meestal die topics door maar een aantal mensen in leven blijven. Zonde, want het staat wel steeds bij Actieve Topics.
    Dus áls er iets komt, kan dat beter net als de off-topics niet in de Actieve Topic lijst komen.

    -Wtf, was die laatste zin wel normaal?xd-


    everything, in time