• In 4 havo zijn 2 klassen die duits hebben, met allebei een andere leraar. En we hadden vandaag een pta over 3 hoofdstukken. De ene klas heeft les 's ochtends, en wij 's middags.

    Maargoed, je moet altijd 24 zinnen leren en een 200 woorden ofzo. Maar oke, die woorden leert iedereen wel, maar die zinnen zijn echt moeilijk, en als je 1 naamval fout hebt komt er al gelijk een groot kruis doorheen. Dus iedereen maakt voor die zinnen altijd spiekbriefjes, want die vent die wij hebben is toch zo fucking scheel als ik weet niet wat XD

    Maarja, die andere leraar is dat dus niet, en ook daar hadden mensen spiekbriefjes gemaakt. En een zo'n meisje werd betrapt, en begon vervolgens te janken. Maargoed, dat meisje zit dus bij mij in de klas -en het is echt een domme trol, sorry dat ik het zeg- en ze doet altijd vet arrogant tegen iedereen, en niemand mag haar :3

    Dus die leraar aan mijn leraar doorvertellen wat er bij hem in de les gebeurd was. Dus wij konden het ook wel vergeten met onze etui's op onze tafels. En omdat je 18 van de 24 zinnen krijgt, en 12 fouten een 6 is, heeft iedereen een onvoldoende. Alleen omdat dat stomme kind niet kan afkijken (krul)
    Bedankt!_O_

    Zo over die frustratie moest ik even een topic maken.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Dat suckt heel erg (cat)


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Wat een aansteller!!
    Stom kind
    (huil)


    The grass is not always greener on the other side

    omg huilen als ze je betrapen op afkijken :/


    I'm not even on drugs, I'm just weird. - Alex Gaskarth

    Lough schreef:
    Dat suckt heel erg (cat)


    Never run out of reasons to smile...

    Lough schreef:
    Dat suckt heel erg (cat)


    Alis volat propriis.

    probeer anders de zakdoek truc ?
    heb hem zelf nognooit gebruiktxD ik spiek niet ik ben te goed(A) xD [/is gwn vet slim geniaal =D ]


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    Juuuuk. Kreng. Ö


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?