• Ik weet niet of iemand het gevoel kent, maar ik wil eigenlijk altijd iedereen helpen, naar ze luisteren en troosten. Zelfs mensen die ik eigenlijk helemaal niet ken. En ik kan ok geen mensen opzettelijk pijn doen, zonder me schuldig te voelen en soms doe ik mensen perongeluk pijn, en dan voel ik me ook meteen schuldig, daarom ben ik soms best makelijk om te plagen.

    Ken iemand dat gevoel?


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    Captivity schreef:
    Ik heb hetzelfde probleem ^^


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Ik ken het, helaas..


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Lagoon schreef:
    Ja, ik. En ik vergeet mezelf daar altijd in.

    ja, dat had ik vroeger altijd. Maar toen werd ik heel erg gepest.
    En nu heb ik zoiets van, dat negeer ik, ik kom er wel overheen en dan troost ik nog wel mensen, maar niet als ze zich aanstellen.
    Daardoor werkt mijn hele leven nu gewoon beter. Ook dingen voor anderen waren nu slechter geweest als ik niet veranderd was.


    Alis volat propriis

    Ik had het de laatste jaren heel erg, nadat mijn vader was overleden. Mijn vertrouwenspersoon op school heeft me er mee geholpen om ook meer aan mezelf te denken enzo dus nu doe ik het minder. Maar ik kan het altijd nog niet laten om ze dan nog even te helpen enzo.


    your eyes are like stars in the night.

    Sommige mensen begrijpen dat natuurlijk weer niet en doen alsof er niks aan de hand is


    Shit happends

    Ik ben vroeger ook gepest.. en toen heb ik dat aan iemand vertelt, en die was diegene die erbij hoorde.. lekkerdam :@


    Shit happends

    Psychic schreef:
    Ja dat heb ik ook, maar ik ben niet gemakkelijk te plagen. Ze geven het vroeg of laat toch wel op omdat ik heel erg koppig ben. (':


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    MakeBelieve schreef:
    Jap, je veschrijft net mij zo ongeveer :')


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Sommige mensen kan ik echt geen pijn doen. Maar als je mijn vrienden of familie iets flikt. Dan komt de bitch in mij echt naar boven.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik snap dat wel, je moet niet aan mijn familie of vrienden komen, want dan heb ik echt maling aan diegene


    Shit happends

    ik ken het gevoel(A)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Weet je hoe ik dat noem? menselijk.
    Ik vind het niet meer dan normaal dat je mensen geen pijn wilt doen of mensen wilt helpen.
    Dat is alleen maar een moei geschenk in deze verklote(sorry) wereld.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik ook.
    Ik vind het lastig om 'nee' te zeggen tegen mensen wie ik mag.
    Ook tegen andere hoor ^^.

    Ik wil graag helpen, alleen weet ik niet altijd precies hoe.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik ga apart doen en ken het gevoel niet :')


    I live for the applause, you will die for it.