• De Jonas Brothers komen terug naar België!
    Voor Nederland is dit nog niet bevestigd...

    In de inleiding van deze site staat het: Klik

    Data en plaats (waarschijnlijk weer het sportpaleis) komen later.

    _O_

    [ bericht aangepast op 27 april 2010 - 17:53 ]


    Some people make the world special just by being in it

    IDD ! ikwou er net een toppic over maken ! (maar jij wa sme voor ;p) Ikben zo blij; ikstond te springen en hyper te doen,tot ik met men hoofd tegen de balk in mijn kamer botste (auwchh :S )
    maar toch; ikzie het weer helemaal zitten, want 141109 was super !


    Croyes moi quand je dit:"La vie c'est fait de petit bonheurs."

    voilent schreef:
    IDD ! ikwou er net een toppic over maken ! (maar jij wa sme voor ;p) Ikben zo blij; ikstond te springen en hyper te doen,tot ik met men hoofd tegen de balk in mijn kamer botste (auwchh :S )
    maar toch; ikzie het weer helemaal zitten, want 141109 was super !

    Hahah, ik ben niet eens zo een fan. Maar stond bij 14 november wel heeeeelemaal vanvoor. Omdat de tante van een vriendin van me daar werkt, en we mochten al vroeger binnen, haha. Iedereen stond nog buiten te wachten. (lol)


    Some people make the world special just by being in it

    Yesh! Yesh! YESH!


    Tanya is de beste.

    Ik kom zeker!!Ben zo blij!!


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Ferb schreef:
    (...)
    Hahah, ik ben niet eens zo een fan. Maar stond bij 14 november wel heeeeelemaal vanvoor. Omdat de tante van een vriendin van me daar werkt, en we mochten al vroeger binnen, haha. Iedereen stond nog buiten te wachten. (lol)


    Wij mochten ook vroeger binnen (hebben de ganse dag aan die zijkant tegen Lotto Arena gestaan ;p) resultaat ; ook helemaal vanvoor ;p Ikben dus wel fan en ikviind het gwn super dta ik ze ngo een keer ga zien ;o Ga je ook terug ?


    Croyes moi quand je dit:"La vie c'est fait de petit bonheurs."

    voilent schreef:
    (...)

    Wij mochten ook vroeger binnen (hebben de ganse dag aan die zijkant tegen Lotto Arena gestaan ;p) resultaat ; ook helemaal vanvoor ;p Ikben dus wel fan en ikviind het gwn super dta ik ze ngo een keer ga zien ;o Ga je ook terug ?

    Oeh, dan heb ik je mss wel gezien, bij degene die vroeger binnen mochten. Want dat waren degene die een M&G gewonnen hadden, enzo :') En ja, ik ga wel terug. Ik vind ze wel goed live (': x


    Some people make the world special just by being in it

    Pliena schreef:
    Yesh! Yesh! YESH!

    Imkeeee, ik wil met jou gaan, hé! (flower)


    Some people make the world special just by being in it

    Ferb schreef:
    (...)
    Oeh, dan heb ik je mss wel gezien, bij degene die vroeger binnen mochten. Want dat waren degene die een M&G gewonnen hadden, enzo :') En ja, ik ga wel terug. Ik vind ze wel goed live (': x


    ooh ; mss wel ;p you never know hé ;p Jhaa; ikheb er een deel van MéG zien vertekken, heb je dna ook de Soundcheck gezien? of was je daar net niet bij? Er zijn twee meisjes niet komen opdagen op ide Soundscheck (werd er toen gezegd); echt dom, ikzou wel weten wat te doen hoor ;o zo iets mis je toch niet?
    Ikvind ze ook geweldig live, en de kick van daar te staan, zo close echt super ;p & het voorprogramma Valerius die warene iegenlijk ook best goed ;D


    Croyes moi quand je dit:"La vie c'est fait de petit bonheurs."

    MakeAWave schreef:
    Ik kom zeker!!Ben zo blij!!

    Jij had vorig jaar toch een M&G ; niet ? ;p


    Croyes moi quand je dit:"La vie c'est fait de petit bonheurs."

    voilent schreef:
    (...)
    Jij had vorig jaar toch een M&G ; niet ? ;p
    Nee,Ik was hun hotel binnen gegaan (:


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Ferb schreef:
    (...)
    Imkeeee, ik wil met jou gaan, hé! (flower)

    Natüüüüüürlich! _O_


    Tanya is de beste.

    MakeAWave schreef:
    (...)Nee,Ik was hun hotel binnen gegaan (:

    oooh; oeps ;D , maar je hebt ze wel ontmoet & Jolien is super jaloers op jou ;o Ikstond toen al lang te wachten aan het sportpaleis ;o


    Croyes moi quand je dit:"La vie c'est fait de petit bonheurs."

    voilent schreef:
    (...)
    oooh; oeps ;D , maar je hebt ze wel ontmoet & Jolien is super jaloers op jou ;o Ikstond toen al lang te wachten aan het sportpaleis ;o
    Ahh,had jij staanplaatsen??


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    ik wil ook :D


    I'm not even on drugs, I'm just weird. - Alex Gaskarth

    MakeAWave schreef:
    (...)Ahh,had jij staanplaatsen??

    Jhaa ; helemaal vooraan tegen het podium ;p


    Croyes moi quand je dit:"La vie c'est fait de petit bonheurs."