• De Jonas Brothers komen terug naar België!
    Voor Nederland is dit nog niet bevestigd...

    In de inleiding van deze site staat het: Klik

    Data en plaats (waarschijnlijk weer het sportpaleis) komen later.

    _O_

    [ bericht aangepast op 27 april 2010 - 17:53 ]


    Some people make the world special just by being in it

    Ik ben geen fan, maar veel plezier voor degene die gaan!


    Alis volat propriis.

    voilent schreef:
    (...)
    Jhaa ; helemaal vooraan tegen het podium ;p
    Kei tof,Ik had zitplaatsen,Juist naast de uitgang,Hehe mijn vader was aan z'n rechteroor half doof :'D


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    MakeAWave schreef:
    (...)Kei tof,Ik had zitplaatsen,Juist naast de uitgang,Hehe mijn vader was aan z'n rechteroor half doof :'D

    Hahaa ;p was je een beetje aan het schreeuwen ? ;p wel wij stonden zo dicht, Kevin stak op een moment zijn hand uit en we konden die net niet raken (securitie stond ertussen & het podium is zo gemaakt dat er 10cm tussen blijft ;p anders zijn er soms van die fans die em eraf zouden trekken ;o en dan wil ik niet zien gebeuren ;o ) ; In het begin werden er ookz o om de 5minuten meisjes tussen uit gehaald die flauwvielen en het niet meer aan konden, die hebben hun neit eens gezien ;s maar 'twas echt super !


    Croyes moi quand je dit:"La vie c'est fait de petit bonheurs."

    voilent schreef:
    (...)
    Hahaa ;p was je een beetje aan het schreeuwen ? ;p wel wij stonden zo dicht, Kevin stak op een moment zijn hand uit en we konden die net niet raken (securitie stond ertussen & het podium is zo gemaakt dat er 10cm tussen blijft ;p anders zijn er soms van die fans die em eraf zouden trekken ;o en dan wil ik niet zien gebeuren ;o ) ; In het begin werden er ookz o om de 5minuten meisjes tussen uit gehaald die flauwvielen en het niet meer aan konden, die hebben hun neit eens gezien ;s maar 'twas echt super !
    Ja ik was de longer uit mijn lijf aan het schreeuwen,maar bij mijn vader was aan de linkerkant de uitgang.Ik heb toen ik naar buiten was ook veel meisjes in een brancar gezien of in zo'n zakje aan het blazen,Stiekem vond ik dat grappig.Maar dat voorprogamma,persoonlijk vond ik dat dat op niets trok


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    voilent schreef:
    (...)

    ooh ; mss wel ;p you never know hé ;p Jhaa; ikheb er een deel van MéG zien vertekken, heb je dna ook de Soundcheck gezien? of was je daar net niet bij? Er zijn twee meisjes niet komen opdagen op ide Soundscheck (werd er toen gezegd); echt dom, ikzou wel weten wat te doen hoor ;o zo iets mis je toch niet?
    Ikvind ze ook geweldig live, en de kick van daar te staan, zo close echt super ;p & het voorprogramma Valerius die warene iegenlijk ook best goed ;D

    Hahah, nee. Soundscheck mochten we niet meedoen. Ik weet nog dat we aan het praten waren over Tokio hotel, en er was zo een meisje vies aan het kijken en ik zei zo expres kei luid tegen Britt "Wa zit da meiske nu stoem te zien als we over Tokio Hotel beginne?" en die zegt ineens zo "ik ben ook fan hoor" ghaha. Afgaaang. En man, wie komt er nu niet naar zo een soundcheck, : | Dan konden ze dat beter aan echte fans geven, hoor > < En ik vond Valerius eigenlijkj ook best wel goed. Nuja, ze vielen mee, maar dat komt omdat ik de liedjes niet ken. (':


    Some people make the world special just by being in it

    Eigenlijk wist ik dat al héééééééééél lang, al was het toen niet echt officieel maar kom, jeeeeej :'D


    Dit jaar again héa liefke ? :'D


    The soul needs autumn.

    Makeachoice schreef:
    Eigenlijk wist ik dat al héééééééééél lang, al was het toen niet echt officieel maar kom, jeeeeej :'D


    Dit jaar again héa liefke ? :'D

    Ja, inderdaad . Een week na het optreden waren er al zo een geruchten. Maar nu is 't officieel hé (': & Ja. We gaan weer. Und ik neem Imke mee. ;3


    Some people make the world special just by being in it

    Ferb schreef:
    (...)
    Hahah, nee. Soundscheck mochten we niet meedoen. Ik weet nog dat we aan het praten waren over Tokio hotel, en er was zo een meisje vies aan het kijken en ik zei zo expres kei luid tegen Britt "Wa zit da meiske nu stoem te zien als we over Tokio Hotel beginne?" en die zegt ineens zo "ik ben ook fan hoor" ghaha. Afgaaang. En man, wie komt er nu niet naar zo een soundcheck, : | Dan konden ze dat beter aan echte fans geven, hoor > < En ik vond Valerius eigenlijkj ook best wel goed. Nuja, ze vielen mee, maar dat komt omdat ik de liedjes niet ken. (':


    Hahaa ;p , Idd , wie mist er nu een soudcheck, da's gwn zo close en met een klein publiek, beter kan het toch nie ? of wel ? ;p Uhuu ; ze kunne het beter 'smorgens weggeven aan wie er als eerste staat ( maar dat zou dan weer een beetje uit de hand lopen ;p ) Ikvond Valerius best goed, maar misschien was dat omdat er toen zoveel andrenaline in me zat, Ikkende ze ervoor niet ;p dus ..
    Edit ; dit jaar ga ik terug probere voor Soundcheck of M&G te winne ;o

    [ bericht aangepast op 27 april 2010 - 19:22 ]


    Croyes moi quand je dit:"La vie c'est fait de petit bonheurs."

    Pffff, ik wou dat daar Tokio Hotel stond ipv Jonas Brothers.

    voilent schreef:
    (...)

    Hahaa ;p , Idd , wie mist er nu een soudcheck, da's gwn zo close en met een klein publiek, beter kan het toch nie ? of wel ? ;p Uhuu ; ze kunne het beter 'smorgens weggeven aan wie er als eerste staat ( maar dat zou dan weer een beetje uit de hand lopen ;p ) Ikvond Valerius best goed, maar misschien was dat omdat er toen zoveel andrenaline in me zat, Ikkende ze ervoor niet ;p dus ..
    Edit ; dit jaar ga ik terug probere voor Soundcheck of M&G te winne ;o

    Ik kende 1 liedje van Valerius, maar dat was het dan ook. En ja tuurlijk dat wil ik ook winnen. : | Ghahah. (baby) Hoe komt het eigenlijk dat jij vroeger binnen mocht?


    Some people make the world special just by being in it

    Sensible schreef:
    Pffff, ik wou dat daar Tokio Hotel stond ipv Jonas Brothers.

    Oh, dat wou ik ook. Nog steeeds liever Tokio Hotel, dan JB (A)


    Some people make the world special just by being in it

    Ferb schreef:
    (...)
    Oh, dat wou ik ook. Nog steeeds liever Tokio Hotel, dan JB (A)

    Duh, that's a faaaact.:Y)

    Ferb schreef:
    (...)
    Ik kende 1 liedje van Valerius, maar dat was het dan ook. En ja tuurlijk dat wil ik ook winnen. : | Ghahah. (baby) Hoe komt het eigenlijk dat jij vroeger binnen mocht?

    Om half 11 stonden er al 70fans ofzo aan de deuren te wachten, en we begonnen te flippen bij alles wat we zagen ;p en zo wouden ons daar weg, dus gaven ze van die kleine nummertjes, iedereen die zen ticket liet zien kreeg er zo een, en die mochten als eerste 250 binne ;p en die werden nog eens in groepen verdeeld en daarbij was ik nog eens bij de eerste 50 ;D dus, ikstond echt helemaal vooraan.


    Croyes moi quand je dit:"La vie c'est fait de petit bonheurs."

    Ach, please laten ze naar Nederland komen! (huil)

    CACHAREL schreef:
    Ach, please laten ze naar Nederland komen! (huil)

    Wrs gebeurt dat wel. Normaal slagen bands België altijd over, en gaan ze net wel naar Nederland. Dus nu vast ook (': x


    Some people make the world special just by being in it