• De Jonas Brothers komen terug naar België!
    Voor Nederland is dit nog niet bevestigd...

    In de inleiding van deze site staat het: Klik

    Data en plaats (waarschijnlijk weer het sportpaleis) komen later.

    _O_

    [ bericht aangepast op 27 april 2010 - 17:53 ]


    Some people make the world special just by being in it

    Ferb schreef:
    (...)
    Ja, inderdaad . Een week na het optreden waren er al zo een geruchten. Maar nu is 't officieel hé (': & Ja. We gaan weer. Und ik neem Imke mee. ;3


    Is zij ook een fan ? Charlotte gaat ook met een paar mensen dus ik vrees ervoor dat we vroeger binnenkunnen ;'(

    en op jou reactie ik heb liever Jobro's :')


    The soul needs autumn.

    Shivers schreef:
    Ik ben geen fan, maar veel plezier voor degene die gaan!

    Ferb schreef:
    (...)
    Wrs gebeurt dat wel. Normaal slagen bands België altijd over, en gaan ze net wel naar Nederland. Dus nu vast ook (': x

    Dat mag ik HOPEN voor ze!

    Makeachoice schreef:
    (...)

    Is zij ook een fan ? Charlotte gaat ook met een paar mensen dus ik vrees ervoor dat we vroeger binnenkunnen ;'(

    en op jou reactie ik heb liever Jobro's :')


    Ghaha. Ik blijf voor Tokio Hotel (l) En ja, ze vind ze ook wel goed. En kunnen we ook niet met hun meegaan? : | Oke, nu lijkt het echt alsof we van der profiteren : |


    Some people make the world special just by being in it

    Ferb schreef:
    (...)

    Ghaha. Ik blijf voor Tokio Hotel (l) En ja, ze vind ze ook wel goed. En kunnen we ook niet met hun meegaan? : | Oke, nu lijkt het echt alsof we van der profiteren : |

    Ik denk dat ze maar 2 mensen mag meenemen, wat wel te begrijpen is hé, en zij gaat al met 2 of 3 andre mensen, maar ze zegt dat als ze niet vroeger kan gaan ze gewoon niet gaat gaan ;(


    The soul needs autumn.

    Makeachoice schreef:
    (...)
    Ik denk dat ze maar 2 mensen mag meenemen, wat wel te begrijpen is hé, en zij gaat al met 2 of 3 andre mensen, maar ze zegt dat als ze niet vroeger kan gaan ze gewoon niet gaat gaan ;(

    Ooooohh : |
    Oke, dan ga ik daar heeel erg vroeg staan 's ochtends. _O_


    Some people make the world special just by being in it

    Haha dit is eigelijk meer een fan-chat te worden


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Wé gaan heeeel vroeg vertrekken en staan weer vanvoor net zoals vorige keer. ;D

    Twas wel leuk toen. (ll')


    We'll never be as young as we are tonight

    Have fun fans. (:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    leuk voor jullie (:


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    WHoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh! ;D

    Entrustment schreef:
    Wé gaan heeeel vroeg vertrekken en staan weer vanvoor net zoals vorige keer. ;D

    Twas wel leuk toen. (ll')

    Jhaaa, ik wil heel erg vroeg. Ghaha. Dat is eigenlijk best nog wel leuk, als je genoeg eten bij hébt en drinken. _O_


    Some people make the world special just by being in it

    Ik vandaag kei blij dat nieuws gaan vertellen aan Eline,Natuurlijk moet ik dat weer aan iemand zeggen die niet echt fan van hun is :'D


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Ik ben zoooo boos dat ze waarschijnlijk niet naar NL komen, want ze hebben allemaal gezegt dat ze terug kwamen enzo, maar NL gaat het belgische concert ownen haha xd


    live the life you love

    Ferb schreef:
    (...)
    Jhaaa, ik wil heel erg vroeg. Ghaha. Dat is eigenlijk best nog wel leuk, als je genoeg eten bij hébt en drinken. _O_


    We gaan gewoon doen als bij ToHo in Nijmegen, veeel eten meenemen, drinken een stift om te schrijven en sociaal wezen met mensjes :')
    en er natuurlijk vééél te vroeg gaan staan ('a)
    It will be fun ^^


    The soul needs autumn.