• Ben jij het daar mee eens? dat vraag ik me heel erg af.

    [ bericht aangepast op 14 mei 2010 - 17:57 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 14 mei 2010 - 19:43 ]


    When words fail music speaks

    Mee eens:Y)

    [ bericht aangepast op 14 mei 2010 - 18:02 ]


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Eens ! n.n


    None but ourselves can free our minds.

    hell yeah mee eens


    Why don't you break my heart

    Inderdaad. Dit gaat over JAxLUNA zeker? Wat een levenloos kind is dat, maarja, omdat ze zo'n zielig leventje heeft moet ze zich blijkbaar op ons afreageren. Haar probleem.

    [ bericht aangepast op 14 mei 2010 - 18:01 ]


    You are beautiful, you are love.

    Dohh.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    mee eens.


    Take me to wonderland

    Ik ben het er mee eens. En van die mensen die hun lullige reactie niet voor zich kunnen houden mogen van mij ook oprotten :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ben ik helemaal met je eens. Hier word soms misschien te mild met dat soort sfeerverstoorders omgegaan. 1 waarschuwing, en anders weg. Vind ik. :Y)


    ars moriendi

    Eens.


    We can only learn to love by loving.

    Mercury schreef:
    Ben ik helemaal met je eens. Hier word soms misschien te mild met dat soort sfeerverstoorders omgegaan. 1 waarschuwing, en anders weg. Vind ik. :Y)


    Nothing hurts more than being disappointed by the single person you thought would never hurt you.

    Essence schreef:
    Inderdaad. Dit gaat over JAxLUNA zeker? Wat een levenloos kind is dat, maarja, omdat ze zo'n zielig leventje heeft moet ze zich blijkbaar op ons afreageren. Haar probleem.

    Scheld je nu niet zelf ook?

    Maar ik ben het er wel mee eens.


    Je moet worden wie je bent.

    I agree :Y)

    Agree. :3


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Dat is toch sowieso een regel dat je mensen niet mag uitschelden + stellingen mogen toch alleen maar door moderators geplaatst worden? - don't get me wrong.


    your eyes are like stars in the night.

    Eens.
    En dit gaat over die jaxluna ofzo toch?


    Smiling but close to tears.