• Ja, wanneer ik afstap aan de bushalte na school, moet ik nog een kwartiertje stappen naar huis. En onderweg passeer ik een huis, met velux-ramen [van die openklapbare ramen ofzo hé] en élke keer als ik voorbij wandel, staat dat raam op een kier. En telkens steekt een meneer -dik, een gele tshirt, en kaal- z'n hoofd half boven de rand en begluurt me, en dat is zoooo eng om te zien! En het ergste is, hij gluurt élke keer, en wanneer ik dan telkens vanuit m'n ooghoeken kijk, zie ik dat zijn hoofd meegaat met de richting die ik uitga. En tot ik de hoek omben, lost hij zijn blik niet hé! Het was vandaag al de vierde keer dat hij dat deed. Ik bedoel, je kan wel kijken naar buiten, maar niet met je hoofd heel stiekem 'verborgen' achter het raam, en blijven gapen hé. Net een klein kind die de buren bespioneert ofzo, niet normaal ;s

    Wat vinden jullie?

    [ bericht aangepast op 27 april 2010 - 20:42 ]


    Life begins at the end of your comfort zone

    Nogal eng,ja!

    iiiiih , politie bellen voor het te laat is :Y)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Iew ;x Idd eng.


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Seel schreef:
    iiiiih , politie bellen voor het te laat is :Y)

    Ja, dat wou ik ook. Maar mijn moeder vind het niet erg? Nouja, ze was er zelf niet bij hé. Anders zou ze gezien hebben hoe eng het was, djeeez ;x


    Life begins at the end of your comfort zone

    Eng!!!!

    IIeuw ö dat is gewoon... creepy O.o


    There has to be good, so that evil can kick its ass


    Omg! Das eng :|
    Neem de volgende keer een andere route. Of roep iets naar die man x'D
    Of nog beter! Gooi iets tegn het raam zodat hij dicht gaat, en ren dan weg:Y)
    <3


    Beautiful people, are people who smile.

    Eww. ;o


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    katrnaSOUNDS schreef:
    (...)
    Ja, dat wou ik ook. Maar mijn moeder vind het niet erg? Nouja, ze was er zelf niet bij hé. Anders zou ze gezien hebben hoe eng het was, djeeez ;x
    nee vroeger as er in mijn straat zo ook eentje en een meisje dat bij me opstapte is naar de politie gestapt toen hij op een bepaalde dag gewoon in zen nakie naar buiten kwam toen ze er voorbij kwam x_x vanaf toen stapten we ergens anders af :'D


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Username schreef:

    Omg! Das eng :|
    Neem de volgende keer een andere route. Of roep iets naar die man x'D
    Of nog beter! Gooi iets tegn het raam zodat hij dicht gaat, en ren dan weg:Y)
    <3

    Hahaha, ik denk dat'k op dat moment niets durf te zeggen, kzou niet graag een freak achter me aan hebben ;p


    Life begins at the end of your comfort zone

    Seel schreef:
    (...)nee vroeger as er in mijn straat zo ook eentje en een meisje dat bij me opstapte is naar de politie gestapt toen hij op een bepaalde dag gewoon in zen nakie naar buiten kwam toen ze er voorbij kwam x_x vanaf toen stapten we ergens anders af :'D

    Ieuw? ;p
    Ik hoop dat'k die man nooit in z'n nakie hoef te zien, z'n hoofd alleen al is een gedrocht :'D


    Life begins at the end of your comfort zone

    [ bericht aangepast op 29 juli 2014 - 10:39 ]

    21Guns schreef:
    Ik bespioneerde vroeger mijn buren, maar da's eigenlijk wel normaal : Mijn buren waren aan het scheiden, en elke avond was het ruzie dat je het tot bij ons kon horen, en we zagen eens een ei tegen de ruit kleven, en begonnen ze megaluid te schreeuwen,
    en nog een andere man drinkt zich elke dag lazarus en begint dan stomdronken te zingen voor iedereen,
    en dan nog wat verder hebben ze een maltezer die elke nacht mij wakker blaft,
    en even verder is het een echte wildernis : ik denk niet dat die vent ooit al zijn huis heeft opgepoetst, ik zal 'm misschien eens inschrijven voor Sien&Maria (a)

    Mwhaha, wat een buurt ;p


    Life begins at the end of your comfort zone

    Laat je ouders er sowieso steeds weer vanaf weten, als je je bedreigt voelt mag je -volgens mij- gewoon naar de politie stappen, ze zijn er voor je veilig heid. Verder vind ik het..eww.


    your eyes are like stars in the night.

    Creepy ! :o


    wth.