• zijn twee dode mensen gevonden. Ik fietste van school naar huis en de straat naast mijn huis was ineens afgezet. Dus ik vraag aan zo'n politieagent wat er is; blijkt dus dat er een dode man en vrouw zijn gevonden. ö Ik kende de mensen niet maar toch vind ik het wel eng en erg. Ze zijn waarschijnlijk door een giftig gas omgekomen.


    hoi, jij bent leuk.

    TeddyMurder schreef:
    Bah, ik woon niet zo heel ver van Landsmeer...
    Ik zag iemand op de grond liggen nadat hij van een flat was gesprongen.

    ö gadver, zo eng.


    hoi, jij bent leuk.

    Duo schreef:
    eng-ig ;o


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Dat hoorde ik net in de auto op de radio, eng!


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ieh!
    Ik zou keihard gegild hebben als ik dat hoorde O_o!


    Beautiful people, are people who smile.

    OMG , eng ;o !!


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Psychic schreef:
    Dat is wel even schrikken!


    your eyes are like stars in the night.

    ;o had ik ook eens ongeveer .. ;
    In de ochtend zat ik op de bus en we rijden langs een paar huizen (wat logisch ><) en daar staat een ambu met mannetjes en langs de ambu ligt een ander mannetje in een witte zak .. Leuk om je dag te beginnen hoor ;dd


    Don't be a drag, just be a queen.

    RESCUExME schreef:
    Oké. Dat is creepy! Zoiets gebeurt hier dus nooit ><

    Mijn bus reed een keer een andere weg dan normaal en het bleek dus dat er een fietser onder een auto was gekomen. Fiets helemaal verbogen en die man was gelijk overleden.. Ik zat helemaal te trillen toen de bus er weer langs reed.


    -

    Das ook niet fijn ö.
    De broer van de vriendin van mijn moeder is in stukken 'gehakt' en de daders hebben zijn ledematen in zijn kofferbak van zijn auto week 6 weken laten liggen.

    [ bericht aangepast op 28 april 2010 - 21:25 ]


    we've only said goodbye with words

    TeddyMurder schreef:
    Bah, ik woon niet zo heel ver van Landsmeer...
    Ik zag iemand op de grond liggen nadat hij van een flat was gesprongen.
    Steve? Er wordt hier echt vaak van flats afgesprongen. En Landsmeer, jij woont echt dichtbij =O


    Life is hard and then we die

    Lermaniac schreef:
    Das ook niet fijn ö.
    De broer van de vriendin van mijn moeder is in stukken 'gehakt' en de daders hebben zijn ledematen in zijn kofferbak van zijn auto week 6 weken laten liggen.


    wtf, hoe ziek kan je niet zijn? O.o


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.