• Ik mag een nieuwe gitaar uitkiezen.
    En ik zat te denken aan deze omdat ik de kleuren echt prachtig vind!
    Maar toch twijfel ik.. Ik weet alleen niet waarom?x)

    Dus wat vinden jullie er van? Like, als jullie hem allemaal mooi vinden, raak ik mss overtuigd. -Wel eerlijk zijn!- _O_


    everything, in time

    Ik vind hem wel mooi, maar ik zou persoonlijk voor een andere kleur kiezen dan blauw. Mocht je uit meer gitaren kiezen?


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Die is cool =)
    Ik zou die kopen als ik van jou was =)


    Stop wishing, Start doing..

    Geesz likes :9~


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Psychic schreef:
    Ik vind hem wel mooi, maar ik zou persoonlijk voor een andere kleur kiezen dan blauw. Mocht je uit meer gitaren kiezen?

    Ik mag ze allemaal. (:
    Papa en mama betalen 50euro, maar ik moet de rest bij leggen. -Van oma, en mijn oom krijg ik ook nog 10euro.-
    Dus graag niet te deur.x)
    Je hebt dezelfde ook met rood en geelbruin. Maar van rood ben ik sowieso al geen fan.
    Ik wil stalen snaren, en zo'n uuh, kut. Slagplaat?


    everything, in time

    ik vind 'm heel cool:Y)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Persoonlijk vind ik blauw een verschrikkelijke kleur. In een andere kleur, zou ik ook die gitaar willen hebben.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Nee niet doen :')


    -

    Je kunt beter een duurdere Gitaat nemen een Fender ofzo ;D. Maar deze kleur is erg mooi!


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    GerardWay schreef:
    Je kunt beter een duurdere Gitaat nemen een Fender ofzo ;D. Maar deze kleur is erg mooi!

    Ja daaaaag. Ik moet zelf mee betalen hè.x)

    @Ascendancy;
    Ah, okee. Hij is er ook in het rood. Maar ik hou daar niet van.x) Klik op de link, links zie je de beschikbare kleuren.

    @Genius;
    Why not dan?x)


    everything, in time

    Caithlyn schreef:
    ik vind 'm heel cool:Y)


    Beeeeeeeesje :-)

    Ik vind m cool, maar eigenlijk denk ik dat je er snel op uitgekeken raakt..

    waaajo, ik vind hem mooi?
    maar ik vind veel dingen met kleuren mooi.(krul)


    Smiling but close to tears.

    Ik denk niet dat het een goede gitaar zal zijn, aangezien hij redelijk goedkoop is. Als je een goede gitaar wilt, zou ik eens naar een muziekwinkel in de buurt gaan. Daar kunnen ze je vast wel helpen (:


    Never run out of reasons to smile...

    ik vind hem in het zwart mooier want zo'n blauw is te blauw (als je begrijpt wat ik bedoel)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Amante schreef:
    Ik denk niet dat het een goede gitaar zal zijn, aangezien hij redelijk goedkoop is. Als je een goede gitaar wilt, zou ik eens naar een muziekwinkel in de buurt gaan. Daar kunnen ze je vast wel helpen (:

    Haha, nee hoor! Mijn gitaar leraar heeft meegekeken, en het is een heel goed merk!=3


    everything, in time