• De stelling van vandaag luidt:
    Lantaarnpalen moeten 's nachts worden uitgezet om energie te besparen.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Gek.
    In onze straat bijvoorbeeld staan er alleen lantaarnpalen aan de bochten en da's echt gevaarlijk want bij ons in open veld zijn er diepe grachten aan beide kanten. Mja, oneens gewoon.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ja 'tuurlijk, vooral in de zomer. Dan is het 's avonds nog licht en branden die dingen enkel 's nachts. Weet je wat: laten we ze meteen maar voorgoed afschaffen. :P
    Oneens.


    Numbers.

    Oneens. Er zijn genoeg mensen die 's avonds nog over straat gaan, dus straat verlichting is altijd fijn!


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Dit is zo'n domme stelling dat ik niet eens mijn mening ga zeggen.


    Ik ben gemeen xoxo

    Phantasm schreef:
    Oneens. Er zijn genoeg mensen die 's avonds nog over straat gaan, dus straat verlichting is altijd fijn!


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Misschien in de zomer, dat ze later aangaan... Maar ik breek mijn nek liever niet in de sneeuw.


    You move me ......... Kurt

    en dan komen de 'sounds of the night'.
    IEEEEEEEE, BAM, whieeeejoeeewhieeejoeee.


    I live for the applause, you will die for it.

    Kikkeli schreef:
    en dan komen de 'sounds of the night'.
    IEEEEEEEE, BAM, whieeeejoeeewhieeejoeee.


    Hahahaha idd


    Numbers.

    volgens mij zijn de lantaarnpalen voor 's nachts, niet voor overdag in elk geval xD En je kan wel zeggen: Ze zijn vooor 's avonds, maar 's nachts gaan dr ook meer dan zat mensen over straat
    oneens dus

    Dáárvoor zijn ze juist! Wat 'n rare stelling.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Ik dacht dat het net het punt van een lantaarnpaal was om 's nachts verlichting te brengen...


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Oneens, na elven gaan er al ontzettend veel lantarens uit en dan zie je al geen reet, hoe wil je dat dan doen als er hélemaal geen lantarens meer zijn? Juist ja, dan moeten we niet meer betalen aan 'energie' maar dan moeten we meer betalen voor de kosten voor het bouwen van meer ziekenhuizen, die er gaan komen omdat er dan meer ongelukken gebeuren. Laat die lantaarnpalen maar netjes staan. (:

    [ bericht aangepast op 24 dec 2010 - 0:21 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Hmm, op grote wegen vind ik van niet, maar gewoon in een straat in mijn dorpje kunnen ze best van 2 uur 's nachts tot 5 uur 's ochtends uit zonder dat het ongelukken veroorzaakt denk ik (:

    [ bericht aangepast op 24 dec 2010 - 0:23 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Oneens. Ik ben wel voor dat ze later aangaan, want nu staan ze vaak veel te vroeg al aan. En sommigen staan overdag, als het gewoon licht is, ook aan. Dat vind ik zonde.
    Beter pakken ze scholen en kantoorpanden die de hele nacht hun licht laten branden eens aan, dat vind ik veel erger!


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    JoJudicious schreef:
    Dáárvoor zijn ze juist! Wat 'n rare stelling.

    Er zijn hier wel meer dingen raar. (cat)


    Ik ben gemeen xoxo