• Ik heb/had een beste vriend, Robin, en er zit zo'n meisje in mijn klas, Rosina.
    Robin is mijn beste vriend en ik deel echt alles met hem. Rosina is alleen een meisje met wie ik een project moet doen voor nederlands en geschiedenis, waar zij bijna niks doet --"

    Robin vond haar leuk, zij haar ook, maar daarna niet meer, omdat hij rookte en dronk. Maar dat doet zij zelf ook, dus ik vond dat ze niet moest zeuren. En hij was speciaal voor gaan stoppen, maar ze wilde het toch niet meer.

    En toen paar maanden verder hij vond haar ook niet meer leuk enzo..
    Maar wat mij de laatste tijd dwars zit is dus dit:
    Als hij en ik samen praten en Rosina komt langs, hij gaat gelijk naar haar toe. En als zij zegt dat ze weg moet bijv. naar de dokter, dan komt Robin naar me terug. Maar als zij gaat zitten in de kantine ergens, dan gaat hij met haar mee en laat mij stikken.
    Ik heb dit zelf tegen hem gezegt, en hij zei niet eens zelf dat het hem speet en alles!
    En ik mag Rosina niet, en hij weet wat ik van haar vind, en hij weet hoe ze is, (ze is gewoon freaking arrogant en meer...) en toch gaat hij met haar om, zelfs nadat wat zij hem flikte.
    En toen zei hij dit: Ik ga gewoon met Rosina om, of je het leuk vind of niet.
    En dat raakte me gewoon erg diep van binnen en ik werd gewoon zo kwaad.
    Dat is dan toch geen beste vriend?
    Ik verbied hem niet om met haar om te gaan, maar ik bedoel, ik wil gewoon niet dat zij hem weer pijn gaat doen en alles. Ik heb al aan hem gevraagt gisteren: Vind je haar nog leuk? Wil je terug naar haar? Voel je nog wat voor haar?
    En bij al deze vragen zei hij "nee"
    En dan gebeurt er dit, en dat pik ik gewoon niet )':

    [ bericht aangepast op 29 april 2010 - 19:26 ]


    Maybe part of loving is learning to let go...

    Liefde maakt blind. Grijp hem bij zijn schouders, schud hem door elkaar en zeg wat je ervan vind. Want zoiets kan, inderdaad, gewoon niet.


    All this dampness is damp.

    Zo iets kan echt niet! Praat je nog met hem of is het helemaal over? Praat anders met hem en als hij dan niet wil luisteren, is hij jouw vriendschap niet waard.


    Nothing last forever, if we both know hearts can change

    Soldier schreef:
    Liefde maakt blind. Grijp hem bij zijn schouders, schud hem door elkaar en zeg wat je ervan vind. Want zoiets kan, inderdaad, gewoon niet.


    There has to be good, so that evil can kick its ass

    Soldier schreef:
    Liefde maakt blind. Grijp hem bij zijn schouders, schud hem door elkaar en zeg wat je ervan vind. Want zoiets kan, inderdaad, gewoon niet.

    Neem hem een keer apart en zeg dat je nu serieus wilt praten en dat hij eens goed moet nadenken over wat je nu gaat zeggen. Vertel hem alles wat je op je lever ligt over Rosina en zeg vooral alles wat je hier hebt gezegd. Zeg ook dat je het zo geen goede vriendschap vindt, als hij steeds naar haar toegaat als jullie aan het praten zijn. Laat merken dat je het écht niet fijn vind, en nadat je gepraat hebt kan je twee dingen doen. 1) wachten op een antwoord, maar misschien komt dat er niet. 2) opstaan en wegwandelen.

    Hij negeert me gewoon volkomen, heeft me geblokt op msn, en al probeer ik met hem te gaan praten, met hem valt gewoon niet te praten. Hij zegt niet veel en knikt alleen of zegt okey, en that's it. Zo kan ik toch niet met hem gaan praten? En als ik dan tegen hem zeg, praat gewoon meer en shit dan begint hij te roepen okey, maar dat is ook niet genoeg. Had eerder al ruzie met hem, maar dit zit mij gewoon het meest dwars. Maar bedankt voor de tips.


    Maybe part of loving is learning to let go...