• Heee ;D

    Een tijdje geleden kreeg ik een ideetje, en vandaag dacht ik; screw it, ik vraag het gewoon even.

    Naja, waar eht dus over gaat.
    Ik dacht zo, sinds er hier veel getalenteerde schrijvers zitten, om met zoveel mogelijk Quizletters een story te schrijven.
    Dit was het concept dat ik voor ogen had, maar dat kan net zo goed iets anders worden.

    Een meisje besluit om een boek te laten liggen in de trein zodat iemand anders het vind. Die persoon kan het dan lezen, ofzo, en het dan ergens anders achter laten zodat een nieuw iemand het boek vind. Het doel is om zoveel mogelijk mensen dat boek in handen te laten hebben.

    Wat ik dus dacht is om zoveel mogelijk schrijvers hier ieder een hoofstuk te laten schrijven over iemand die dat boek heeft, of het vind, of whatever.

    Ik weet dat het nog niet helemaal is uit gewerkt, maar ik dacht; even polsen om te kijken of jullie er voor te vinden zijn. Ik vond 't wel leuk ;'D

    Naja, wat denken jullie ?


    Even iets ophelderen;

    Je bent - als je meedoet- niet gebonden aan de story. Je hoeft niet om de zoveel tijd een hoofdstuk te schrijven. Gewoon elk hoofdstuk een andere schrijver. Als je wil mag je er ook meerdere schrijven, maar dat is zeker niet verplicht ;D


    Volgende week - ik heb nu examens - komt hier nog een officieel topic over, met alle informatie netjes op een rijtje gezet. Daar kan je je ook aanmelden om mee te doen en vragen stellen ^^ Ondertussen leg ik een lijst aan van mensen die ook mee willen doen en die komt dan ook in dat topic te staan ;D

    [ bericht aangepast op 12 juni 2010 - 18:33 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Lijkt me echt een super leuk idee, maar aangezien het vaak al lastig is om met twee mensen een story te schrijven, het gaat lukken met 10 of zelfs meer..
    MAAR, I'm in. ;D


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Dat is echt 'n gaaf idee :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Rifles schreef:
    Lijkt me echt een super leuk idee, maar aangezien het vaak al lastig is om met twee mensen een story te schrijven, het gaat lukken met 10 of zelfs meer..
    MAAR, I'm in. ;D

    De bedoeling is ook dat je er niet aan gebonden bent ;D Als je wil kan je er meer schrijven, maar 1 is genoeg ;D


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Dat is wel een leuk idee, maar wil je er dan ook echt een boek van laten maken?

    Want dat kost meer geld en tijd dan je denkt. |:

    Ik vind het ook wel leuk...
    Ik zou wel willen meedoen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Rifles schreef:
    Lijkt me echt een super leuk idee, maar aangezien het vaak al lastig is om met twee mensen een story te schrijven, het gaat lukken met 10 of zelfs meer..
    MAAR, I'm in. ;D


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Mij lijkt het echt super gaaf..
    Hoe kom je erop?
    Maar ik doe mee!!


    The perks of not having a social life starring me and tumblr.

    Prodigy schreef:
    Dat is wel een leuk idee, maar wil je er dan ook echt een boek van laten maken?

    Want dat kost meer geld en tijd dan je denkt. |:

    Nee, gewoon hier een story op Q ^^


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Reventon schreef:
    (...)
    Nee, gewoon hier een story op Q ^^

    Ooh, alright. :Y)

    Maar waar wil je dan de streep trekken van dit is niveau en dit niet? Of gewoon iedereen laten meedoen? ^^

    Lijkt me leeeeuk!


    Life is hard and then we die

    Prodigy schreef:
    (...)
    Ooh, alright. :Y)

    Maar waar wil je dan de streep trekken van dit is niveau en dit niet? Of gewoon iedereen laten meedoen? ^^


    Iedereen die mee wil doen mag mee doen, denk ik zo. Iedereen mag schrijven op zijn eigen manier. De enige eis die er is, is dat er geen smiley's gebruikt worden en dat er in het Nederlands geschreven wordt - dus geen breezertaal of dialect ofzo-.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Leuk idee, ik zou wel willen meedoen ^^


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    I'm in!


    I am an idiot, I move.

    Ik wil meedoen! :Y)


    If we had not a soul, music would have created it.

    I'm In!
    Maar ik snap dat iedereen mag medoen heo je ook mag schrijfen of wat dan ook.
    maar ik het inet handig tog een paar regels vast te stellen. dan inderdaat met geen smilies en geen breezertaal.
    maar mij lijkt het wel handig van te voren ook af te sprkeen in welke stijl het geschrijfen word, Hij/Zij of ik en verleden of tegenwordige tijd.
    en of er word gezegt Jaap Zeg; of gewoon ''Zin'' Zij Jaap.
    Snap je ?


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''