• Op rtl 5
    En ik kon mijn ogen echt niet geloven.
    Hoeveel die man wel niet heeft meegemaakt..
    Eerst is hij op zijn 6de seksueel misbruikt, dan weegt hij 300 kilo en kan hij jaren niet meer naar buiten, en dan overlijd zijn moeder aan kanker.
    Hij woog zichzelf gewoon met een weegschaal die ze gebruiken om vrachtwagens mee te wegen. Verder was hij sirieus jaren niet meer naar buiten geweest, en paste hij niet door zijn eigen deur heen.
    Uiteindelijk is hij gewoon 200 kilo kwijtgeraakt!
    Resultaat: David
    Ik vond het echt heel zielig. Hij zei met tranen in zijn ogen dat hij naar het ziekenhuis moest om afscheid te nemen van zijn moeder die dood ging, ook al hoorde hij overal om zich heen mensen die hem uitlachte..
    Maar ik vind het echt knap dat het hem gelukt is, want hij moest echt hard zijn best doen:$
    Ook vind ik dat zijn vader meer op hem moest letten. Je bent geen goede ouder als je zoon 258 kilo weegt op zijn 17de:X

    [ bericht aangepast op 30 april 2010 - 14:16 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.


    Holy Snap!
    Weetje hoe knap dat is. Godsie, dan heb je eigenlijk wel een k*t leventje Ö!
    Trouwens, zo lelijk is hij nou ook niet :9~
    <3


    Beautiful people, are people who smile.

    ik heb het ook gezien ik had zo medelijden met hem !
    Echt knap dat het hem gelukt is en hij is nu knap ook ! :)


    I solemny swear i am up to no good

    Elphaba schreef:
    Hij's best een knappe jongen geworden :9~
    Maar ik vind het heel knap van hem dat hij het heeft gedaan, en nog belangrijker: dat het hem is gelukt!

    wauw
    daar heb ik dus echt diep respect voor


    Why don't you break my heart

    Soldier schreef:
    Respect. o:


    Only losers can act the way you do

    Dikke respect!!
    K vind t echt knap dat iemand dat kan, mij zou dat nooit lukken Ö
    En hij is idd best knap geworde ^^


    Inspiration can hit you any time